וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי אגייאר הורתה להפועל ירושלים לא לשלם משכורות

26.6.2012 / 22:22

בארה"ב דווח שג'יימי אגייאר הורתה ליו"ר הקבוצה שלא להוציא יותר כספים, בירושלים מכחישים. האוהדים פתחו בפעולות מחאה

יממה לאחר שנטען כי היעלמותו של גומא אגייאר קשורה בכך שג'יימי אגייאר, אשתו, ביקשה להתגרש ממנו, מתפרסמים דיווחים בכלי התקשורת הזרה הרומזים כי גם הפועל ירושלים כבר מרגישה היטב את מאבק הירושה בין אשתו של אגייאר לאמו. על פי רשת ABC, התקשרה ג'יימי אגייאר ליו"ר הפועל ירושלים, והורתה לו שלא לבצע שום פעולות נוספות בנוגע לקבוצה, כולל תשלום משכורות העובדים. עם זאת, מסמך שהגישה אמו של אגייאר לבית המשפט טוען כי: "אשתו של הנעדר ביצעה פעולות אלו ללא צו בית משפט, ללא אישור מעורך דין וללא כל סמכות לעשות כן".

עם זאת, יש לציין כי גומא אגייאר כבר העביר לפני מספר חודשים את הכספים להפועל ירושלים עבור קנייתה - כ-5.25 מיליון דולר, כך שכל הכספים נמצאים כבר בחשבון הבנק של המועדון, מה שהופך את כל הסיפור לבעיה סבוכה ביותר.

כזכור, גורלו של אגייאר עדיין לא יודע, לאחר שמשמר החופים החליט לעצור את החיפושים אחריו ביום חמישי האחרון, לאחר שלא הצליחו למצוא דבר. עתה מוצאים את עצמם חבריו הקרובים של אגייאר מבולבלים וחסרי הסבר לפרשה המוזרה. "הוא לא היה במצב טוב", אמר חברו, בוב דניסון, שלמד עם אגייאר. "הוא היה שרוף לגמרי מכל התביעות בהן נלחם. אני לא חושב שאי פעם שמעתי אותו כל כך מבולבל".

חבר אחר של אגייאר, ווס שלטון, התייחס לתקופה של אגייאר בישראל, שם לטענתו חיבקו אותו האנשים רק בגלל הכסף שלו. "הוא היה פגוע מאוד ומלא חרטה מכל מה שקרה שם". על המצב עם אשתו של אגייאר, אמר שלטון: "ג'יימי רק רצתה שהוא יהיה מאושר. אני חושב שכל מה שהיא מקווה לו עכשיו זה שגומא הישן יחזור".

יו"ר דירקטוריון הפועל ירושלים עו"ד יעקב לירז הגיב לדברים: "מעולם לא ניתנה כל הוראה שלא לשלם משכורת במועדון. הדברים מופרכים מיסודם וחסרי כל שחר. יתרה מכך, מבחינה משפטית, לא יכולה להיות הוראה שכזאת היות והפועל ירושלים היא ישות נפרדת ועצמאית שאינה שייכת במישרין לנכסי גומא אגייאר אלא מוחזקת בנאמנות לטובתו. הפועל ירושלים היא קבוצה איתנה מבחינה פיננסית. יש לה מקורות כספיים הכוללים גם את הכספים שהפקיד לזכותה גומא באופן בלתי חוזר, כך שאיש אינו יכול להורות לה כיצד להתנהל פיננסית".

האוהדים מוחים: "הקבוצה איבדה את דרכה"

בתוך כך, השיקו הבוקר (שלישי) אוהדי הפועל ירושלים את מה שהם מכנים "המסע להחזרת הדרך לקבוצה". האוהדים טוענים כי בשנים האחרונות הקבוצה איבדה מהעקרונות החשובים שהובילו אותה בעבר, ביניהם הזהות הישראלית, החיבור לקהילה ולבני הנוער בירושלים ועוד. אוהדי הקבוצה אף מתכננים כנס גדול בו ייקחו חלק גם שחקני עבר ודמויות מפתח בהיסטוריה של המועדון.

"בשנים האחרונות אנו מרגישים שמשהו השתנה", כתבו האוהדים באתר שהקימו. הקבוצה איבדה את זהותה המיוחדת ואת דרכה. להרגשתנו, אין לכך קשר להישגים המקצועיים או להיעדרם. אדרבא, ההישגים הנפלאים של הקבוצה לאורך השנים לא נוצלו לחיזוק הדרך והזהות. כעת הכישלון המקצועי משאיר את הקבוצה במערומיה, קבוצה ללא הישגים, וגרוע מכך – קבוצה עם קהל שאיבד את היכולת והרצון להזדהות עם הקבוצה.

"לדאבוננו, המרדף אחר הצלחה רגעית הוביל לזניחת הדרך. מחירי כרטיסים מופקעים, אימונים סגורים לקהל, עובדים שכירים חסרי כל זיקה למועדון, חוסר כבוד לשחקני בית, ניהול מרוחק וחוסר שיתוף פעולה עם יוזמות קהילתיות של הקהל – כל זאת ועוד הרחיקו את הפועל ירושלים ממהותה ומתפקידה, והפכו אותנו לקהל חסר קבוצה".

לאתר המחאה של האוהדים

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully