וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "הטירוף של אימון הפתיחה תמיד מרגש"

26.6.2012 / 13:03

בבירה ישכחו לערב אחד מאי הוודאות ויחגגו עם הקהל: "נחגוג למרות הבעיות". בן שבת צפוי להצטרף לאימונים בימים הקרובים

בית"ר ירושלים תפתח הערב (שלישי, 18:30) באופן רשמי את אימוניה לקראת העונה הבאה. כמיטב המסורת צפויים מאות אוהדים להגיע לבית וגן, לפוצץ את האימון בתיאום עם המועדון ולהרים את השחקנים על הכתפיים. מי שצפויים לזכות לתשומת לב מיוחדת הם קובי מויאל ואריאל הרוש שעשויים להימכר בעקבות המצב הכלכלי הקשה כאשר האוהדים מאוד רוצים לראות את השניים נשארים בבירה.

אחד השחקנים אמר לקראת האימון: "אנחנו עוברים תקופה לא נעימה, עם כל מיני דברים שמפריעים לשחקנים מבחינה כלכלית ותנאים בסיסיים, אבל עם כמה שאנחנו מוטרדים, האנרגיות והטירוף של אימון פתיחה תמיד מרגשים ותמיד מחכים לזה. שומעים ורואים את כל האוהדים שמחכים להגיע לאימון אז לפחות לערב הזה שמים את הכל בצד". אוהדי בית"ר התקשרו להנהלת המועדון וביקשו לדחות את האימון בשל השריפה שמונעת מהם להגיע. כרגע, האימון צפוי להתקיים כרגיל.

מי שצפויים להגיע לאימון על אף שסיימו חוזה הם עמית בן שושן, תומר בן יוסף ושי חדד, שחקנים בהם מעוניין המאמן אלי כהן. שחקן נוסף שמתאמן עם הקבוצה הוא חיים מגרלשווילי, על אף היותו חתום במכבי חיפה שאינה מעוניינת בשורותיו, מגרלשווילי ימתין בשלב זה להתפתחויות מכיוון בית"ר במטרה להישאר במועדון. המגן עשוי להיכלל בעיסקה אפשרית יחד עם חן עזריאל במידה וקובי מויאל יעבור למכבי חיפה. גם דן איינבינדר, שהיה במבחנים בארסנל קייב בימים האחרונים, יגיע לבית וגן ויתאמן עם הקבוצה.

מי שלא צפוי להתאמן עם הקבוצה היום הוא דן אייבנדר. הקשר נמצא כרגע בדרכו חזרה לארץ לאחר התרשמות של שבוע בארסנל קייב. בקייב התרשמו מהשחקן וההערכה היא כי בימים הקרובים יפתחו במשא ומתן מול סוכנו של השחקן, אבי נמני. איינבינדר עשוי להגיע לאימון כצופה.

שחקן נוסף שצפוי להצטרף לאימוני הקבוצה הוא עשהאל בן שבת. הבלם-קשר, ששיחק בעונה האחרונה ברמת השרון ופתח ב-25 ממשחקי הקבוצה, נמצא בנתק מרמת השרון בשל פערים גדולים במשא ומתן ומוערך מאוד על ידי אלי כהן, שמעוניין לראות אותו מגיע להתרשמות בקבוצה בתקופה הקרובה וכאשר תהיה אפשרות כלכלית ייתכן ויצורף למועדון.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully