וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע פנתה לניר נחום, אלירן ג'ורג' ייבחן

26.6.2012 / 10:57

המועדון פנה לחלוץ מכבי נתניה, המגן מועמד ויגיע לאימונים. ניסיון להגיע לסיכום עם אילוז שהודיע: "לא אתאמן עד שאחתום"

הפועל באר שבע פנתה הבוקר לסוכניו של ניר נחום וביקשה לברר את העלויות הכספיות הכרוכות בהבאתו. כפי שפורסם בשבוע שעבר, במועדון מתכוונים לפנות לניר נחום אם ישוחרר ממכבי נתניה ויממה לאחר שחרורו מגיעה האפשרות שיעבור לאדום. הקשר הליטאי מינדאוגאס פאנקה נחת היום (שלישי) להתרשמות הדדית ובדיקות רפואיות. עדיין לא נסגרו פרטי העברתו.

שחקן נוסף שנמצא על הפרק הוא המגן הימני אלירן ג'ורג', שצפוי להגיע בקרוב לאימונים לאחר שסוכניו הציעו אותו לאלישע לוי. ג'ורג' (20) ששיחק עד לפני שנתיים במכבי תל אביב, החל את העונה הקודמת בהפועל חיפה, אולם הושאל בהמשך להכח עמידר רמת גן, בה נחשב לשחקן הרכב.

כזכור, גם קשר אחי נצרת אביב דדו צפוי להגיע התרשמות. שחקן נוסף שצפוי להגיע למבחנים הוא שוער אחי נצרת אוהד דוד. מלבד אוסטין אג'ידה, בסגל הנוכחי משחק גם השוער אלירן סולימנפור. החלוץ ניקולאס פלצ'וק שסיכם לשלוש שנים בקבוצה נחת היום ויצטרף לאימונים.

בינתיים, מנסים להגיע במועדון להסכמות עם אביתר אילוז. כזכור, אתמול הודיע אילוז למועדון כי לא יגיע לאימון עד שיוחתם על חוזה חדש לעונה הבאה. כזכור, אילוז לא נכח גם שלשום באימון הבכורה אתמול והמריא לחופשה פרטית, בטענה שלא ידע מתי מתקיים אימון הבכורה, אבל גם לאחר הנחיתה החליט לא להגיע. כרגע, פער של 50 אלף שקל מפריד בין השחקן לקבוצה.

הבלם עודד גביש ישוחרר רק אם יביא הצעה רשמית, בגובה 300 אלף דולר לפחות. אם השחקן ירצה לעזוב, בבאר שבע לא יעמדו בדרכו ויחפשו בלם אחר, ישראל או זר. בלם נבחרת מקדוניה, דניאל מויסוב, יגיע אם יושג הסדר עם קבוצתו, ויוודינה.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully