וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין ויעקב שחר נפגשו בנוגע לקובי מויאל

25.6.2012 / 23:32

השניים שוחחו על האפשרות שהקשר יעבור מבית"ר ירושלים למכבי חיפה. גם שמו של עזריאל עלה. איינבינדר לארסנל קייב?

בית"ר ירושלים תערוך מחר (שלישי) את אימון פתיחת העונה הרשמי שלה לקראת עונת 2012/13 בבית וגן. כל השחקנים בהם מעוניין אלי כהן לעונה הבאה צפויים להגיע, כולל אלו שסיימו חוזים כמו תומר בן יוסף, עמית בן שושן וגם חיים מגרלשווילי, שחתום במכבי חיפה, אך רוצה להמשיך בקבוצה מהבירה. בבית"ר מצפים למאות אוהדים שיגיעו לאימון.

שחקן שעשוי למצוא את עצמו מחוץ לבית"ר בעתיד הקרוב הוא קובי מויאל. הערב נפגשו יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, ונשיא מכבי חיפה, יעקב שחר ודנו בין היתר באפשרות של מעבר של הקשר צפונה. השניים גם שוחחו בעניינם של מגרלשווילי ושל חן עזריאל, שעשויים לעשות את הדרך ההפוכה. אגב, מויאל עתיד לסיים את חוזהו בקיץ הבא ולהפוך לשחקן חופשי ומכירה שלו עכשיו תסייע לבית"ר שנמצאת במצב כלכלי לא טוב.

מי שלא צפוי להגיע לאימון הוא הקשר דן איינבינדר, שסיים את חוזהו ונמצא בהתרשמות בארסנל קייב. איינבינדר מרשים את עתה באימוני הקבוצה האוקראינית והמועדון צפוי לפתוח במו"מ מול סוכנו, אבי נמני. אייבנדר הוא כאמור שחקן חופשי ובית"ר תוכל לקבל רק דמי השבחה עבורו. במידה ואייבינדר יעבור, המאמן אלי כהן צפוי להטיל וטו על שחרור מויאל, כאשר גם קורנפיין אינו בעד המהלך הזה כיוון שזה יחליש את הקבוצה בצורה משמעותית.

במקביל לא נרשמה התקדמות בגזרה הכלכלית. היו"ר קורנפיין מתקשה למצוא בשלב זה רוכשים או משקיעים ובשלב זה עיקר המאמצים מושקעים בגיוס ספונסרים ונותני חסות שיסייעו כלכלית.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully