וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: פיצוץ עם אילוז, אביב דדו להתרשמות

25.6.2012 / 20:11

המגן שב לישראל והודיע לראשי המועדון: "לא אגיע לאימונים עד הסיכום". קשר אחי נצרת אמור להגיע לאימון ביום שלישי

פיצוץ נוסף בין הפועל באר שבע לאביתר אילוז. המגן נחת הבוקר (שני) בישראל והודיע לראשי המועדון כי לא יגיע לאימוני הקבוצה עד שיחתום על חוזה חדש לעונה הבאה. כזכור, אילוז לא נכח אתמול באימון הבכורה אתמול והמריא לחופשה פרטית, בטענה שלא ידע מתי מתקיים אימון הבכורה. ככל הידוע, פער של 50 אלף שקל מפריד בין השחקן לקבוצה. סוכנו, אפי סופר, אישר: "יש פערים בין השחקן למועדון, הוא יגיע לאימונים רק לאחר החתימה".

במועדון מנסים לקדם בשעות האחרונות את המשא ומתן עם הבלם המקדוני דניאל מויסוב. בנוסף, במועדון החליטו לפנות לניר נחום ששוחרר ממכבי נתניה. עד סוף השבוע תיערך שיחה עם סוכנו, גלעד קצב, בעניין. כבר בשבוע שעבר פורסם כי במועדון מתכננים פנייה לנחום, במידה וזה לא ימשיך בנתניה.

לגבי מהראן ראדי נאמר: "לא נפנה אליו יותר. אנחנו ממתינים שיאשר את ההצעה". הקשר הליטאי מינדאוגאס פאנקה בן ה-28 יגיע להתרשמות הדדית באמצע השבוע. במועדון אמרו הבוקר: "פאנקה יגיע למבחנים, לא לחתימה, ואם ירשים יוחתם".

הקבוצות העיקריות שמעוניינות בעודד גביש הן אנרגי קוטבוס, אוגסבורג מגרמניה ונאק ברדה ההולנדית. בבאר שבע טוענים כי השחקן תחת חוזה וכי עד כה לא הוגשה הצעה רשמית עבורו. מתברר כי סעיף השחרור שלו עומד על כ-400 אלף דולר. גם מספר קבוצות אחרות, ביניהן דיסלדורף, הרטה ברלין ורודה, הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו.

קשרה של אחי נצרת בעונה החולפת, אביב דדו, מועמד לחזק את הקבוצה בעונה הבאה והוא יגיע להתרשמות ביום שלישי. דדו, 21, שותף בעונה שעברה ב-13 משחקים בכל המסגרות.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 17:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully