וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קווין יוקיליס עובר לשיקגו וויט סוקס

25.6.2012 / 1:05

הטרייד שהיה באוויר מתממש ו'יוק' נפרד מבוסטון עם טריפל וניצחון 4:9 על אטלנטה. היאנקיז גברו על דיקי והמטס 5:6

זה היה באוויר כבר הרבה מאוד זמן והלילה (בין ראשון לשני) זה גם קרה. קווין יוקיליס, אחד הסמלים של בוסטון רד סוקס בעשור האחרון, עוזב את הקבוצה, מחליף גרביים ומצטרף לשיקגו וויט סוקס. הרד סוקס יקבלו תמורת שחקן הבסיס השלישי את המגיש זאק סטיוארט ואת ברנט ליליברידג'. יוקיליס בן ה-33, נבחר על ידי בוסטון בדראפט 2001 והחל לשחק בקבוצה ב-2004, אז גם זכה עם הרד סוקס באליפות, הראשונה של המועדון אחרי 88 שנות הפסקה. ב-2007 הוא היה חלק מרכזי בזכייה באליפות נוספת.

את שמונה וחצי העונות שלו בעיר השעועית סיים עם 133 הומראנים, 28.6 אחוזי חבטה ו-563 הכנסות רצים, האחרונה שבהן הגיע ממש הלילה, כשבוסטון ניצחה 4:9 את אטלנטה ו'יוק', שחזר לליינאפ אחרי שלושה לילות, סיפק במשחק הפרידה שלו מהאוהדים בפנווי פארק שתי חבטות, כולל טריפל, שהכניס את הריצה האחרונה במשחק. קודי רוס התעלה מעל כולם וסיפק צמד הומראנים וחמש הכנסות רצים.

במשחקים נוספים: שבעה ושבעה לא הספיקו לקול המלס לניצחון מול שבעה ושמונה של דייויד פרייס, שהוביל את טמפה ביי ל-2:3 על פילדלפיה. במשחק השני, קליף לי נתן שבעה ותשעה, אבל גם הרשה חמש ריצות ונותר ללא ניצחון העונה. טמפה ביי ניצחה 3:7. ארולדיס צ'פמן כבר שכח מהפתיחה המטורפת שלו ושבר שמירה רביעית, כשהוא לג'וש ווילינגהאם הומראן של שתי ריצות בתשיעי, שניצח עבור מינסוטה את סינסינטי 3:4. שבעה ושבעה של מארק בהרלי הפכו אותו למגיש שניצח הכי הרבה משחקי אינטרליג וסידרו למיאמי 0:9 חלק על טורונטו. הומראן של מאט וויטרס בשמיני קבע מהפך ונתן לבולטימור 1:2 על וושינגטון.

ג'סטין ורלאנדר עלה לשמונה ניצחונות עם משחק מלא ושבע הכשות ב-2:3 של דטרויט על פיטסבורג. סינגל של הפינץ' היטר אדוארדו אסקובר בעשירי נתן לוויט סוקס 0:1 על מילווקי. יוסטון ניצחה 1:7 את קליבלנד וקרלוס בלטראן ירה להומראן של שלוש ריצות מול האקסית קנזס סיטי בניצחון של סנט לואיס 8:11. צמד של מייק מוסטקאס לא הספיק לרויאלס.

משחק הסיום של הסאבווי סירייס היה אמור להיות קרב מגישים אדיר, אבל בפועל זה לא ממש קרה, כשגם אר איי דיקי וגם סי סי סבאתיה בינוניים. הומראן של רובינסון קאנו בשמיני שבר שוויון וקבע 5:6 ליאנקיז בסיום. מאט האריסטון קצר ניצחון עשירי ב-2:4 של טקסס על קולורדו ומאט קיין כבר היה בדרך לעשירי שלו, אבל סנטיאגו קאסייה פוצץ את השמירה וחטף ווקאוף הומראן של שלוש ריצות מדרק נוריס, שקבע 2:4 לאוקלנד על סן פרנסיסקו. סן דייגו ניצחה 0:2 את סיאטל והדרבי של לוס אנג'לס שוב הלך לאיינג'לס, עם 3:5 על הדודג'רס. אריזונה סגרה סוויפ על הקאבס עם 1:5.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully