וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב מוזר: "בתוך ימים אהפוך לנאמן של הפועל תל אביב"

נציגיו של טביב נפגשו עם מי שאמור להפוך לנאמן המועדון והצדדים אופטימיים: "מצפה מהאוהדים לרכוש 10,000 מנויים"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

עו"ד יואב מוזר, שמיועד להפוך לנאמן של הפועל תל אביב, נפגש היום (ראשון) עם עורכי הדין של אלי טביב במטרה להגיע להסכמות על העברת זכויות הניהול מידיו של טביב לידיו של מוזר עצמו. מיד לאחר הפגישה, יצא עו"ד מוזר לכלי התקשורת ונשמע אופטימי מאוד: "בגדול, כל התנאים סוכמו, כל המחלוקות גושרו ובתוך מספר ימים אני אמור להפוך להיות הנאמן של הפועל תל אביב".

עו"ד יואב מוזר המיועד לנהל את הפועל תל אביב. מגד גוזני
פגישה ראשונה עם עורכי דינו של טביב. מוזר/מגד גוזני

"יש הסכמות, לא היו מחלוקות, לא היו אי הסכמות, הכל זרם והיה קצר לעניין ועכשיו עו"ד של טביב יכין את המסמך. נקרא את המסמך, נעיר הערות ונחתום תוך כמה ימים. אלי טביב לא ינהל את הפועל תל אביב בעונת 2012/13, לא יהיה לו קשר בניהול ולא תהיה לו אחריות לכל מה שקשור לקבוצה. עד סוף העונה הקבוצה אמורה להימכר.

"הגיע הזמן שנראה את האוהדים. עכשיו, כשאלי טביב מחוץ למועדון, אני מצפה מהאוהדים לעשות את הדבר היותר צנוע ולקנות מנויים". מוזר נשאל לגבי העובדה שהאוהדים לא יקנו מנויים כל עוד טביב בעלים: "זו בעיה שלהם והשקפה לא נכונה. אולם מבינים שטביב צריך לקבל תמורה על מכירת המועדון. כרגע, הוא לא בקבוצה, הוא לא קשור לא להכנסות ולא להוצאות שלה. עכשיו, האוהדים צריכים להשתתף בחלק שלהם ופשוט לקנות מנויים כדי לעזור לשחרר את טביב. אני מצפה למכירה של כ-10,000 מנויים לפחות".

לאחר הפגישה, הצדדים יצאו אופטימיים מאוד וכעת נראה כי כבר בימים הקרובים הקבוצה תעבור לעו"ד מוזר לאחר שזה וידא כי טביב לא יהיה מעורב בשום החלטה ניהולית בהפועל תל אביב. בין הצדדים אמורות להיות עוד מספר פגישות וכולם מקווים שהעברת זכויות הניהול תסתיים כמה שיותר מהר בכדי להתחיל ולהתכונן לעונה הבאה.

בכניסה לפגישה, ענה עו"ד מוזר לכמה שאלות מהעיתונאים ואמר: "אני מקווה שהשבוע נתקדם. נחיה ונראה, יש את הפגישה עכשיו ונראה איך מתקדמים. אני לוקח את זה בשביל האידיאולוגיה, צריך לתרום, אז אני תורם. אחרי שאקבל את המסמך אדע יותר, קודם כל חשוב להעלות את הפועל על הפסים לקראת עונת 2012/13. אני אופטימי".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully