וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "צריך לעשות הרבה שינויים"

24.6.2012 / 16:00

הפועל באר שבע פותחת עונה, ברקת: "בונים קבוצה חדשה". גביש קפטן. קשר ליטאי ינחת להתרשמות במהלך השבוע

עריכת וידאו: שי מכלוף

צילום: קובי אליהו, עריכה: מיכאל ברגמן

הפועל באר שבע פתחה רשמית את ההכנות לעונת 2012/13. לא מעט שינויים בוצעו בקבוצה הקיץ, ובראשם הגעתו של מאמן מכבי חיפה אלישע לוי, כאשר רבים תולים בו תקוות שהוא יוכל להצעיד את המועדון להישגים, אחרי שבשנה שעברה הקבוצה נאבקה בשיניים על הישארותה בליגה. הקבוצה קיימה אימון ראשון, ועוד קודם לכן ערכה מסיבת עיתונאים שבה התייחס המאמן החדש למטרות שמוצבות בפניו.

עוד לפני העלייה לאימון, עשרות אוהדים עלו עם הצוות והשחקנים אל כר הדשא ועודדו אותם. בין השאר פנו האוהדים לאלישע לוי וקראו לו להצעיד את הקבוצה לאירופה. בנוסף הם התעניינו האם יש סיכוי שמהראן ראדי יגיע למועדון, ואלישע לוי סיפר כי הוא פועל לעשות זאת. ניקולאס פלצ'וק ואוסטין אג'ידה נעדרו מהאימון, בעוד תומר סוויסה שהצטרף מעירוני ניר רמת השרון הגיע לקבוצתו החדשה. הקשר הליטאי מינדאוגאס פאנקה בן ה-28 יגיע להתרשמות הדדית באמצע השבוע.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע עם אוהדי הקבוצה. קובי אליהו
אחרי עונה קשה, בונה קבוצה חדשה. ברקת/קובי אליהו

במסיבת העיתונאים נכחו הבעלים אלונה ברקת, המנכ"ל אסי רחמים, המאמן אלישע לוי, עוזרו גיורגי דרסיליה ומאמן השוערים גיורא אנטמן וכן הקפטן עודד גביש, חלוץ הרכש תומר סוויסה והמגן אופיר דוידזאדה.

ברקת פתחה את הדברים ואמרה: "עברנו שנה מאוד קשה בשנה שחלפה. אנחנו תוך כדי תנועה ומנסים להפיק לקחים מה עבד טוב ומה לא. כוצאה מכך תיבנה קבוצה די חדשה. הפאזל לא הושלם ויש עוד מספר שחקנים שאנחנו רוצים. מוקדם לדבר על יעדים, אבל סיפק שהחוויה מהעונה שעברה היא מחשלת, אבל לא נרצה לחזור אליה. הוזלנו את מחירי המנויים מתוך מקום של הכרת תודה לאוהדים ורצון משותף לראות את אותה דחיפה.

"אני שמחה שאלישע הצטרף אלינו. אני לא צריכה להכביר את היכולות המקצועיות שלו. אנחנו זוכים לקבל מאמן שאימן בקבוצות גדולות ועשה דברים נהדרים גם בקבוצות קטנות. אין לי ספק שהוא מחויב ואני מקווה שיחד נצליח ונגרום לכדורגל כיף".

ברקת הוסיפה: "אני חמש שנים בעסק והוא עסק לא פשוט. אני לא מיואשת. כדורגל זה עסק יותר מורכב ממה שנוטים לחשוב. לוקח הרבה זמן לבנות קבוצה. היו לנו הצלחות וכישלונות. השנה האחרונה הייתה מאוד קשה ולא טובה ומה שאנחנו עושים כרגע אמורים לתקן את מה שהיה כדי לקחת אותנו קדימה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע עם אוהדי הקבוצה. קובי אליהו
זוכה לאהבה רבה. אלישע לוי עם האוהדים/קובי אליהו

אלישע לוי: "רוצים קבוצה שתסתכל למעלה"

אלישע לוי אמר: "אני בא ממועדון גדול כמו מכבי חיפה, אבל התחושה שלי היא שאני בא למועדון עם פוטנציאל להפוך למועדון גדול מאוד עם כל התנאים להצליח. אני בטוח שאמצא קבוצה רעבה. הייתה שנה קשה, אבל אלו דברים שקורים. אם נתגייס כולנו ונדע לעבוד יחד, נביא את הקבוצה ליעדים שהצבנו. הקבוצה עדיין לא שלמה מפני שאני חושב שצריך לעשות הרבה מאוד שינויים. נעשה אותם לאט לאט. רכשנו שלושה שחקנים: אג'ידה, סוויסה ופלצ'וק ואם נדע להשלים את מה שאנחנו רוצים, ניצור קבוצה חזקה".

המאמן המשיך: "לא צריך לצאת בהצהרות כי הקבוצה מתחילה להיבנות. נרצה קבוצה יותר חזקה מהעונה שעברה שתנסה להימנע ממה שקרה ותסתכל למעלה. אנחנו בודקים זרים. בית בונים מהיסודות וזה לא סוד שהקבוצה צריכה להתחזק בחלק האחורי. בינתיים אני רוצה להכיר את השחקנים המקומיים ואני מקווה שנוכל להשתמש בצעירים כמו שעשיתי בכל מקום שהייתי. אנחנו לא פזיזים, יש לנו זמן עם הזרים והמקומיים וכל אחד שנביא, אני מקווה שיהיה בינגו".

על הצעירים ושחקני הרכש אמר: "נעשה הכל כדי ששחקנים מהמקום יתקדמו, אבל הבסיס יהיה שחקן שהוא מתאים. אני רוצה לראות את כולם. לגבי רכש, אנחנו פועלים מאחורי הקלעים להביא שחקנים לחלק האחורי, למרכז הקישור ואולי עוד שחקן קדמי. מהראן ראדי? עשינו את המקסימום לגביו ולגבי שבחון, אבל כל אחד בוחר איפה להיות. נמשיך ונעשה הכל כדי להביא שחקנים טובים".

על עתידו של וויליאס סוארס שחושש לשוב לישראל: "לא שוחחתי איתו, אעשה הכל כדי להשאיר את כולם". המנכ"ל רחמים הוסיף בנושא: "יש בעיה שהתעוררה ויש לו חששות להישאר בישראל. אני מקווה שהוא יישאר עונה נוספת במועדון".

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, עם הבעלים של המועדון, אלונה ברקת. קובי אליהו
היום יום הולדת. ברקת/קובי אליהו
אוהדי הפועל באר שבע. קובי אליהו
האוהדים נותנים את השואו שלהם/קובי אליהו
עודד גביש שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מונה לקפטן והונף על הכתפיים. עודד גביש/קובי אליהו
שחקני הפועל באר שבע נישאים על הכתפיים. קובי אליהו
השנה נפתחת עם תמיכה גדולה של הקהל. שחקני באר שבע על הכתפיים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully