וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: לאונרדו פאסוס סיכם, אופיר עמרם מועמד

24.6.2012 / 13:45

חלוץ בית"ר ירושלים יהיה הזר החמישי בסגל של שמעון הדרי לאחר שסגר לעונה אחת. גם הקשר עשוי להגיע איתו מהבירה

חלוץ בית"ר ירושלים לאונרדו פאסוס מצטרף להפועל עכו. המגעים בין הצדדים הבשילו לכדי סיכום והברזילאי סגר על חוזה לעונה אחת כשלעכו תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו מקבוצתו הברזילאית. מוקדם יותר, בית"ר ויתרה על האופציה שהייתה לה על השחקן בשל חוסר הוודאות סביב עתיד המועדון.

בשבועות האחרונים עשו בעכו מאמצים גדולים לחזק את חוליית ההתקפה שנחלשה בעקבות עזיבתם של מלך שערי הקבוצה אשתקד, סטפן שצ'פוביץ' שחתם בפרטיזן בלגרד, ניקולאס פלצ'וק שסיכם בהפועל באר שבע וסינטאיהו סלליך, שחזר אוטומטית למכבי חיפה.

פאסוס, 22, התאמן בבית"ר החל מהקיץ, אבל רק בינואר עבר בבקרה והצטרף רשמית לקבוצה. אשתקד כבש שלושה שערים ב-12 הופעות ליגה ובשבועות האחרונים של העונה לא שיחק בגלל בעיות משמעת שונות. החלוץ יהיה הזר החמישי של עכו והוא יצטרף לנבוישה מרינקוביץ', דימקאו פידליס ושחקני הרכש אימורו לוקמן ודייויד גומז. האחרון, אגב, הוא חברו הטוב של פאסוס והשפיע מאוד על החלטתו להצטרף לעכו.

גם הקשר אופיר עמרם, 25, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר מועמד לעכו ועשוי להצטרף. עמרם, ששיחק בעבר גם בהפועל ירושלים ומכבי נתניה, רשם אשתקד 13 הופעות ליגה במדי בית"ר, מתוכן אחת בלבד בהרכב.

ביום ראשון הבא תפתח הקבוצה רשמית את אימוניה לקראת עונת 2012/13 כשעד אז יבחן המאמן שמעון הדרי שחקנים מליגות נמוכות. הדרי כבר צירף שבעה שחקני רכש הקיץ: אימורו לוקמן, דיוויד גומז, אלנתן סלמי, יובל שוואט, אמייה טגה, אורי מגבו ומשה בן לולו.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully