וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טואטחה יבקש שדרוג משמעותי אם יישאר

24.6.2012 / 10:38

למגן סיכום לחמש שנים, שישתנה אם מעברו לקלן או לבלגיה לא ייצא לפועל. עסקת חליפין בעניין קובי מויאל עדיין על הפרק

המגן טאלב טואטחה ממתין לתשובה של הנשיא יעקב שחר שאמור לאשר או לדחות את מעברו לפ.צ קלן. חיפה מעדיפה למכור את השחקן ולא להשאילו, ולכן ייתכן שתודיע כי היא מוכנה להיכנס למשא ומתן, רק בתנאי שידובר על מכירה. כזכור, בשבוע שעבר פורסם כי הגרמנים ביקשו מחיפה אישור לנהל משא ומתן עם השחקן. המנכ"ל איתמר צ'יזיק אמור לשלוח בקרוב מאוד מכתב לגרמנים, וזאת רק לאחר שראובן עטר ישמיע את דעתו בעניין. אם טואטחה יישאר, הוא ידרוש תוספת של עשרות אחוזים לשכרו, בהשוואה לסיכום לחמש שנים עליו הוא אמור לחתום. לשחקן הוצע חוזה של 70 אלף דולר נטו לעונה, אבל הוא צפוי לדרוש תוספת משמעותית בשכר ריאלי בהשוואה למשתכרים אחרים בקבוצה שנחשבים לשחקני הרכב.

עסקת חן עזרא צפויה להיסגר עד מחר (שני), לאחר ששחר ישוחח עם מכבי נתניה והצדדים יקבעו מחיר סופי עבור הקשר. המחיר אמור לנוע סביב 800 אלף יורו. הבלם סארי פלאח מתכוון, לפחות בשלב זה, להגיע לאימון הבכורה של הקבוצה ביום חמישי, אז היא תקיים גם מסיבת עיתונאים בהשתתפות ראובן עטר. במועדון מנסים לסגור גם את עסקת ניקולאס אולמדו, קפטן גודוי קרוס, ואולי ינסו לצרף קשר אחורי נוסף.

כזכור, שיחות בעניינו של קובי מויאל התנהלו מול סוכנו גלעד קצב, שמחפש לו במקביל גם קבוצה בחו"ל. כזכור, חיפה רוצה להעביר לשורותיה את מויאל בעונה הקרובה, בעסקה שכוללת החלפת שחקנים, כשבית"ר כבר דרשה את חן עזריאל, סינטאיהו סלליך (אמור להישאר בחיפה) וחיים מגרלשווילי, וייתכן שתדרוש מושאלים נוספים. בינתיים, מעברו של עזריאל תקוע בשל העובדה שעדיין לא ברור מה יהיה תקציבה של בית"ר בעונה הבאה. עזריאל בודק אופציות נוספות, אבל מעדיף לעבור לבית"ר בהשאלה, יחד עם מגרלשווילי שכבר סיכם על הצטרפותו.

חיפה תנסה למכור מהר ככל האפשר את יוריצה בוליאט ובויאן שראנוב, על מנת שתקציב שכר השחקנים יהיה גדול בהשוואה למצב בו הם יושאלו וישתתפו בעלות שכרם. אלישע לוי היה רוצה לראות את בוליאט בבאר שבע, אבל הבלם הבהיר שהוא רוצה לשחק בקבוצה בכירה יותר ולכן המאמן פנה גם לאופציות אחרות. בבוליאט מעוניינות מספר קבוצות ביבשת ואנדרלכט הוזכרה כאחת מהן. שראנוב עשוי לחזור לסרביה, אם כי עדיין לא הושג כל סיכום סופי בעניין. כך או כך, אם השניים לא ימצאו קבוצה עד יום חמישי הם יגיעו לישראל ויתאמנו עם הקבוצה עד שימצאו קבוצה אחרת.

המועדון התבקש בסוף השבוע להשיב על מכתבו של סוכן השחקנים דודו דהאן, שהגיש תלונה נגד המועדון בטענה להפרת כללים בהתנהלות שלה. כזכור, עוד קודם לכן חיפה הגישה תלונה בטענה שדהאן מפר את תקנות ההתאחדות ופיפ"א ולאחרונה נוצרה מתיחות גדולה בין הצדדים.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully