וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצבה של סכנין בעייתי. ראדי יעבור לבאר שבע"

24.6.2012 / 0:36

כך מעריך גורם המעורב במו"מ בין הקשר לאדומים. הקבוצה פותחת עונה עם אימון ומסיבת עיתונאים של אלישע לוי

הפועל באר שבע תפתח היום (ראשון) את עונת 2012/3, כשתערוך מסיבת עיתונאים בהשתתפות אלישע לוי ומאוחר יותר את אימון הבכורה שלה. במועדון ישנה דריכות גבוהה מאוד לקראת פתיחת העונה ואם לשפוט את הרכש שהגיע עד עכשיו, נראה שבמועדון בהחלט מכוונים גבוה. לוי יבנה את הקבוצה סביב חלק מהצוות המקצועי איתו עבד במכבי חיפה – העוזר גיורגי דרסיליה ומאמן השוערים גיורא אנטמן. עד כה החתימה הקבוצה את שוער נבחרת ניגריה אוסטין אג'ידה ואת שחקני ההתקפה ניקולס פלצ'וק ואת החלוץ תומר סויסה. מאמן הכושר יהיה מאירי סיני וגם שמעון ביטון ימשיך בצוות המקצועי.

כפי שפורסם בסוף השבוע, אי הבנה בין אביתר אילוז לבין המועדון הביאו לכך שהוא לא יגיע לאימון הבכורה. השחקן שעדיין לא סיכם נמצא בחופשה פרטית בחו"ל וטען באמצעות סוכנו, אפי סופר, כי חשב שאימון הבכורה יתקיים ביום שלישי. גם ויליאם סוארס, שהודיע כי הוא לא מעוניין לשחק בקבוצה בעונה הבאה, לא יגיע לאימון הבכורה וביקש לשוב לישראל ביום חמישי הבא. ראיין אדלי האריך גם הוא את החופשה ואם לא יגיע בזמן ייענש.

כזכור, בסוף השבוע הונחה הצעה ראשונה על שולחנו של מהראן ראדי, כ-800 אלף שקל לעונה. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט לאחר החתמת אלישע לוי, ביקש לשקול את ההצעה ובבאר שבע אמרו: "כעת הכדור בידיים שלו". גורם הקשור לעסקה אמר: "המצב של סכנין בעייתי מבחינה כלכלית, היא תעדיף לקבל סכום מזערי מבאר שבע מאשר שהשחקן ייצא לחו"ל והיא לא תרוויח מכך דבר. להערכתי, ראדי יעבור בסופו של דבר". אלישע לוי ינסה להחתים גם מגן ימני, בלם זר וקשר נוסף. בלם נבחרת מקדוניה, דניאל מויסוב (24), נמצא במשא ומתן עם האדומים.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully