וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שני צדדים לקולבי

24.6.2012 / 8:16

קולבי לואיס מטקסס הוכה על ידי קולורדו, שניצחה 7:11. גראנד סלאם של קולבי ראסמוס סייע לטורונטו לנצח 2:7 במיאמי

לקולבי לואיס, המגיש של טקסס ריינג'רס, יש בסך הכל עונה טובה, אבל הלילה (בין שבת לראשון) לא היה הלילה שלו. לואיס ספג שמונה ריצות, שבע מהן לחובתו, בהפסד 11:7 לקולורדו, כשגם שני הומרים של נלסון קרוז לא הקהו את המהלומה שספגה הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר במייג'ורס.

במיאמי, ברט ססיל מטורונטו וג'וש ג'ונסון מהמארלינס ניהלו ביניהם דואל יפה (שישה אינינגים ושני סטרייקאאוטים לססיל, שבעה ושבעה לג'ונסון), אבל באינינג התשיעי, במצב של 1:1, ירה אדווין אנקרנסיון להומר שובר שוויון וקולבי ראסמוס נעץ מסמר אחרון וכואב עם גראנד סלאם. הבלו ג'ייז ניצחו 1:7, הדגים בצרות לאחר שהידרדרו למאזן 38:33.

אנדרו מקאצ'ן ופיטסבורג ממשיכים להיות פקטור ב-NL מרכז. פצצה של מקאצ'ן הכניסה שלוש ריצות, שעשו את ההבדל ב-1:4 על דטרויט. הפייראטס עדיין שניים בבית, במרחק משחק וחצי מסינסינטי, לאחר שג'וני קואטו והרדס גברו 0:6 על מינסוטה. קואטו סגר שבעה אינינגים ונטרל תשעה חובטים בסטרייקאאוט. הצלע השלישית בין המוליכות, סנט לואיס, גברה בקנזס סיטי על הרויאלס 2:8. אדם ויינרייט המשתפר קצר ניצחון שישי העונה עם שבעה וארבעה.

סיטואציה מעניינת בבוסטון, כשהמאמן בובי ולנטיין מעדיף בימים האחרונים את וויל מידלברוקס בבסיס השלישי על פני קווין יוקיליס. על פי מקורות, יוק, שבינו ובין ולנטיין אין אהבה גדולה, צפוי לעבור בימים הקרובים בטרייד, כשהמועמדת המובילה היא שיקגו וייט סוקס. בינתיים, הרד סוקס ניצחו 4:8 את אטלנטה, כשמידלברוקס רושם דאבל והומר ומצדיק את האשראי.

היאנקיז חזרו מפיגור 3:0 וניצחו הפעם בקווינס את המטס 3:4. הומר בן שלוש ריצות לראול איבנייז, הומר מנצח לאריק צ'אבז, הכל באינינג השביעי. ג'ונתן פפלבון ופילדלפיה איבדו יתרון 4:6 מול טמפה ביי באינינג התשיעי, אבל בתחתית האינינג עשה ג'ים ת'ומה הוותיק מה שעשה 608 פעמים לפני כן - חבט להומר וניצח את המשחק 6:7. הוא השתווה לסמי סוסה במקום השביעי ברשימת חובטי ההומרים בכל הזמנים.

כריס קפואנו רשם שבעה אינינגים טובים, הדודג'רס קטעו רצף של שלושה הפסדים ב-1:3 על לוס אנג'לס איינג'לס. סיאטל עברה בסן דייגו את הפאדרס 1:5, וושינגטון ניצחה בבולטימור 1:3, יוסטון מחצה את קליבלנד 1:8 וסן פרנסיסקו עברה במשחק מטורף את אוקלנד 8:9, לאחר שהאייז כמעט חזרו עם ארבע ריצות באינינג התשיעי. אריזונה גברה על שיקגו קאבס 5:10.

דברו איתנו בייסבול בפורום ספורט אמריקאי בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully