וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קלפי טראוט

23.6.2012 / 12:30

מייק טראוט הצעיר ממשיך להדהים והוביל את האיינג'לס ל-5:8 על הדודג'רס. רוי אוסוולט גבר על הרוקיז בבכורה בטקסס

ברייס הארפר הוא כבר מזמן לא המועמד היחיד לתואר רוקי העונה. הוא אפילו לא המועמד המוביל כרגע, כי מייק טראוט נותן עונה מדהימה. הלילה (בין שישי לשבת), הרוקי של לוס אנג'לס איינג'לס שוב התייצב למאני טיים ולא נבהל מפיגור מוקדם של 5:0 מול הדודג'רס. הומראן שלו באינינג הרביעי השלים את המהפך והמלאכים לקחו את המשחק הראשון של הדרבי, 5:8.

טים לינסקאם היה סביר עם שישה ושמונה, כשהוא מרשה שלוש ריצות. למזלו, הוא ניצל מהפסד נוסף כשסן פרנסיסקו שמה ארבע ריצות בתשיעי וניצחה את אוקלנד 4:5 בעוד סוג של דרבי, הפעם על המפרץ. הומראן 16 לג'וש רדיק מהאייז. קרלוס בלטראן חזר לקנזס סיטי, במדי סנט לואיס ופירק את הרויאלס עם ארבע הכנסות רצים וניצחון 4:11. מילווקי ושיקגו וויט סוקס סיפקו משחק מותח, אותו הכריעו הברוורס בעשרה אינינגים 0:1. ז'אק גריינקי היה מעולה עם תשעה וארבעה, כשהוא מרשה רק שלוש חבטות ואף ריצה. כריס סייל מנגד, נתן שמונה ושבעה בלי אף ריצה גם הוא, עד שסינגל של ריקי וויקס הכריע.

רוי אוסוולט חזר לליגה ובהופעת הבכורה שלו בטקסס כבר השיג ניצחון. המגיש הוותיק נתן שישה ושני שליש עם שש הכשות וריצה בודדת ב-1:4 על קולורדו. ג'איר ג'רג'נס סופסוף השיג ניצחון העונה, כששבעה ושני שליש חזקים הספיקו לו לגבור על בוסטון 1:4. ג'ייסון האמל המצוין סיים עם שמונה ועשרה והוביל את בולטימור ל-1:2 על השכנה וושינגטון. אי. ג'יי. בארנט, שנמצא אף הוא בכושר פנטסטי, ניצח בפעם השביעית ברציפות ב-1:4 של פיטסבורג על דטרויט. מינסוטה נעזרה בארבע חבטות של בן רבייר וארבע נוספות של ריאן דומיט וניצחה 4:5 את סינסינטי.

היאנקיז אומנם שמו שלושה הומראנים על הלוח, אבל נכנעו למטס בפתיחת הסאבווי סירייס 6:4. פרנק פרנסיסקו, שקרא לשחקני הפסים "פחדנים" לפני המשחק, רשם מולם את השמירה. הומראן 23 של חוזה באוטיסטה הוביל את טורונטו ל-5:12 מול מיאמי הדועכת. קליבלנד גברה 0:2 על יוסטון וסן דייגו 5:9 על סיאטל. בסדרת ה-NL, אריזונה ניצחה 1:6 את הקאבס והמשחק בין פילדלפיה לטמפה ביי נדחה וייערך היום בדאבל הדר.

פורום ספורט אמריקאי בוואלה! ספורט

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully