וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה לאולמדו 320 אלף דולר לעונה

21.6.2012 / 9:58

נמשך המשא ומתן עם הקשר הארגנטינאי, שעשוי להיות מחליפו של סיידו יאיא. במועדון אישרו: חן עזרא יחזיק באחוזים מהכרטיס

מכבי חיפה הציעה לקשר הארגנטינאי ניקולאס אולמדו 320 אלף דולר לעונה, בחוזה למספר עונות, כך טוענים מקורות בארגנטינה. בימים האחרונים בדקה חיפה אפשרות לפיה היא תפצה את קבוצתו גודוי קרוס בסכום נמוך יחסית, משום שהשחקן הופך להיות חופשי בתום העונה.

ראובן עטר רוצה מאוד לסגור את העסקה, וההחלטה הסופית תתקבל לאחר שקרוס תנקוב בסכום הסופי אותו היא דורשת עבור השחקן והנשיא יעקב שחר יאשר זאת. כזכור, חיפה שוקלת להחתים שני קשרים אחוריים זרים לאור העומס בחלק ההתקפי. גם מועמר סבארקה, קשר ז'לייזניצ'ר, מועמד. לאחרונה נעשו שיחות עם סוכניו של קובי מויאל, שהבהירו שהעדיפות הראשונה שלו היא לשחק בחו"ל ורק לאחר מכן להימכר למכבי חיפה. העניין תלוי כמובן גם במצבה הפיננסי של בית"ר ירושלים.

עסקת חן עזרא שסיכם לארבע שנים אמורה להיחתם עד תחילת השבוע בין המועדונים, ורק אז הוא יהפוך רשמית לשחקן של חיפה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השחקן יחזיק באחוזים מסוימים בכרטיסו, בין 10-25 אחוז. ההחלטה הסופית בעניין תתקבל במעמד החתימה על ההסכם בין המועדונים. בחיפה אישרו כי עזרא יחזיק באחוזים מהכרטיס, אך טרם הוחלט באיזה שיעור.

במועדון טרם השיבו על הצעתה של קלן בנוגע לטאלב טואטחה. כזכור, הגרמנים רוצים לשאול את המגן עם אופציה לרכישה. בסוף השבוע תיערך שיחה בין המנכ"ל איתמר צ'יזיק לנשיא יעקב שחר בעניין, ורק אז יוחלט כיצד להשיב על ההצעה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully