וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ההגנה הטובה ביותר

21.6.2012 / 8:45

בוסטון נהנתה מערב התקפי משובח ובזכות גרנד סלאם של דייויד אורטיז הביסה 5:15 את מיאמי. אטלנטה שוב גברה על היאנקיז

בוסטון של העונה נעה כל הזמן בין מאניה לדיפרסיה. הקבוצה הכי לא יציבה ב-AL סיימה לאחרונה רצף הפסדים שדחק אותה לתחתית בית המזרח וכעת היא שוב מחזיקה בסדרת ניצחונות. הרביעי במספר הגיע הלילה (בין רביעי לחמישי), בדמות 5:15 גדול על מיאמי, במה שהיה עבור הרד סוקס הערב ההתקפי הטוב ביותר של העונה. דייויד אורטיז הבלתי נגמר השיג הומראן מספר 18 העונה עם גרנד סלאם באינינג הרביעי, מייק אבילס הוסיף הומראן של שלוש ריצות ודניאל נאבה המשיך להפיע עם ארבע חבטות מהליד אוף. פליקס דוברנט קצר ניצחון שמיני העונה למרות הופעה בינונית, ריקי נולסקו חטף תשע ריצות בשלושה ושליש והפסיד.

אטלנטה הכניעה את היאנקיז בפעם השנייה ברציפות, הפעם 5:10 במשחק בו נרשמו לא פחות מתשעה הומראנים, שניים מהם ממחבטו של ג'ייסון הייוורד מהברייבס. ג'ייק ווסטברוק רשם משחק מלא עם חמש הכשות והוביל את סנט לואיס ל-1:3 על דטרויט. קליבלנד חתמה סוויפ בדרבי של אוהיו עם 1:8 על סינסינטי, כשגם ג'סטין מסטרסון הולך את המרחק המלא עם תשע הכשות ורק שלוש חבטות. אחרון חביב היה טומי מילון מאוקלנד, שעם משחק מלא ושלוש חבטות גם הוא הוביל את האייז ל-1:4 על הדודג'רס. הוויט סוקס נמנעו מסוויפ בדרבי של שיקגו, כשגברו 0:7 על הקאבס. ג'ראד וויבר חזר מרשימת הפצועים וסידר 0:6 לאיינג'לס על סן פרנסיסקו, כשמארק טרמבו מסייע עם הומראן 17.

המטס הצליחו לסגור סוויפ חשוב מאוד מול בולטימור עם ניצחון 3:4, למרות שהבולפן לא היה רחוק מלחרב להם עוד משחק. סטיבן שטרסבורג הפנטסטי השיג ניצחון תשיעי העונה עם שבעה ועשרה ב-2:3 של וושינגטון על טמפה ביי. גם יו דרוויש המתאושש עלה לתשעה, כשסגר ערב של שמונה ושמונה ב-2:4 של טקסס על סן דייגו. משחק מטורף באריזונה הסתיים בשישה הומראנים של המארחת וניצחון 10:14 על סיאטל. מילווקי הכניעה 3:8 את טורונטו, קנזס סיטי ניצחה 1:2 את יוסטון ומינסוטה גברה 1:2 על פיטסבורג. בסדרת ה-NL, פילדלפיה נהנתה מטעות של טוד הלטון בתחתית התשיעי וניצחה 6:7 את קולורדו.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully