וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוקלת להחתים שני קשרים אחוריים זרים

20.6.2012 / 16:26

האפשרות נבדקת לאור העומס בחלק ההתקפי. תמיר כהן לא קיבל הצעה מאלקי, ויתחרה על מקומו. דגני יחזור בעוד חודש וחצי

במכבי חיפה בודקים בימים האחרונים אפשרות להתחזק בשני קשרים אחוריים זרים. האפשרות נבדקת לאור העומס בחלק הקדמי והעובדה שכרגע ראובן עטר מחפש ליצור תחרות גדולה יותר על העמדה הזאת. לחיפה שני קשרים אחוריים בסגל הנוכחי, תמיר כהן וגוטסבו בוקולי. אייל גולסה ודלה ימפולסקי הם לא קשרים אחוריים קלאסיים ואילו ערן רוזנבאום, מצטיין מחלקת הנוער, מחפש קבוצה אחרת. ניקולס אולמדו הארגנטינאי, קפטן גודוי קרוס, הוא המועמד המוביל לחתום בקבוצה. יחד איתו הוזכרו גם קשר ארחנטינוס ג'וניור חרמן בסואלדו וקשר ז'לייזניצ'ר, מועמר סבארקה. כמו כן גם שמו של קשר בית"ר ירושלים קובי מויאל הוזכר כמועמד.

בסביבתו של תמיר כהן, אגב, טוענים כי השחקן לא קיבל כל הצעה מאלקי לרנקה. ספק רב אם המועדון בקפריסין מסוגל לשלם לשחקן את משכורתו ועד שלא תתקבל הודעה אחרת, הוא יישאר במכבי חיפה ויתחרה על חולצת ההרכב. גם נשיא לרנקה, אגב, צוטט אתמול בתקשורת הקפריסאית כמי שאומר שכהן לא ישחק בקבוצה.

מגן הקבוצה אוראל דגני זקוק לשבועיים נוספים של מנוחה ויוכל לחזור למגרשים רק בעוד כחודש וחצי, כך עולה מתוך הערכות של אנשי המועדון. המשמעות היא שדגני לא יפתח את האימונים. המגן עבר לפני כשבועיים ניתוח באזור הבטן התחתונה לאחר שסבל מקרע בגיד וכעת הוא אמור לחזור למגרשים בצורה הדרגתית. בחיפה ציינו כי גם בשנה שעברה התבססה הקבוצה על שלושה מגנים ימניים ולכן החתמת עודד אלקיים אינה חריגה.

המגן טאלב טואטחה מקווה שחיפה תענה על הבקשה הרשמית של פ.צ קלן לנהל משא ומתן, אבל אם זה לא יקרה הוא יידרש לחתום על חוזה לחמש שנים. השחקן רוצה מאוד להתקדם לאירופה, ונראה כי אם יישאר חוזהו ישודרג, במיוחד לנוכח העובדה שבחיפה בונים עליו כשחקן הרכב.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully