וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: פלצ'וק ירוויח חצי מיליון שקל לעונה

20.6.2012 / 12:11

החלוץ אמור לחתום לאחר פגישה עם רחמים. ראדי ביקש יממה כדי להחליט. סוארס עדיין לא הודיע שיגיע לפתיחת האימונים

אחרי שאתמול (שלישי) הושגו הבנות עם הפועל באר שבע, החלוץ ניקולאס פלצ'וק אמור לחתום ביממה הקרובה בקבוצה וירוויח חצי מיליון שקל לעונה בחוזה לשלוש שנים. השחקן, שמגיע באמצעות סוכני השחקנים ויקי וקנין וניר עמיר, לא ייחשב כזר מה שמשאיר בידי אלישע לוי אופציות רחבות יותר באשר לחיזוק. כזכור, על הצטרפותו הצפויה של השחקן פורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט.

בסגל של באר שבע כעת שני זרים, השוער אוסטין אג'ידה והקשר וויליאם סוארס, שכזכור לא יגיע כנראה לאימון הפתיחה. כזכור, בסיום העונה פורסם כי הוא הודיע להנהלה כי הוא רוצה להישאר בפורטוגל. אלישע לוי מחפש גם בלם וחלוץ. אתמול נערכה שיחה בין המאמן לסוכניו של בלם נבחרת מקדוניה, דניאל מויסוב, לאחר שטרם הושג סיכום בין הצדדים. בבאר שבע מקווים שהשחקן יוחתם ביממה הקרובה, לאחר שסוכנו הסרבי הבהיר שינסה לקדם את המשא ומתן. לשחקן בן ה-24 הוצע חוזה לארבע עונות.

אלונה ברקת ואסי רחמים ייפגשו עם הקשר מהראן ראדי, שביקש אתמול יממה נוספת כדי להחליט על עתידו, והם ינסו לסגור סופית את עסקת העברתו לקבוצה. יוסי שבחון טרם הסכים לקבל את ההצעה המשודרגת וכרגע שתי קבוצות הביעו עניין בשחקן, הפועל חיפה ומ.ס אשדוד.

לידיעה הראשונית על הפניה לפלצ'וק

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully