וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מישהו הפסיק את הזרם

20.6.2012 / 8:19

אטלנטה ניצחה את היאנקיז 3:4 וקטעה רצף עשרה ניצחונות של הפסים. עוד 0:5 למטס, מגיש מטמפה הורחק בגלל שרף בכפפה

לכל דבר, מסתבר, יש סוף - אפילו לרצפי ניצחונות של ניו יורק יאנקיז. הקבוצה הכי חמה במייג'ור ליג ספגה הלילה (בין שלישי לרביעי) הפסד ראשון לאחר עשרה ניצחונות רצופים, 4:3 בבית לאטלנטה. ג'ייסון הייווארד רשם טריפל ואת הסינגל שהתברר כמנצח באינינג השישי, על הראש של הרוקי קורודה. "לא היינו מגיעים לניצחון הזה אלמלא הוא", הודה המאמן פרדי גונזאלס.

בוסטון המתאוששת חזרה למאזן חיובי אחרי 5:7 על מיאמי הבינונית, כשהיא נעזרת בהומר של דיוויד אורטיז. לוגאן מוריסון חבט להומר ולדאבל והיה אחראי לכל הריצות של המארלינס. ומה תגידו על המטס, שהתרגלו להשתקות של היריבות? אחרי אר איי דיקי הגיע יוהאן סנטנה, שעם שישה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים ניצח את האוריולס 0:5, בדיוק כמו ביום שני.

משחק מטורף התנהל במילווקי, שם ניצחה טורונטו 9:10. קולבי ראסמוס וחוזה באוטיסטה רשמו פעמיים הומרים בזה אחר זה, לברוורס לא הספיק גראנד סלאם של אראמיס רמירז הלוהט. פילדלפיה עברה את קולורדו 2:7, קול המלס קצר ניצחון עשירי העונה עם שמונה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים. אוקלנד הכניעה את לוס אנג'לס דודג'רס 0:3 בזכות שבעה וחמישה של ברנדון מקארתי המצוין.

קליבלנד שוב ניצחה את סינסינטי, 2:3 באופן דרמטי, כשאסדרובל קבררה יורה הומר מנצח בן שתי ריצות באינינג העשירי על הראש של ארולדיס צ'פמן הכמעט בלתי נגיע. טקסס לא התקשתה ב-3:7 בסן דייגו על הפאדרס, סקוט פלדמן רשם את הופעתו הטובה ביותר העונה עם שישה וחמישה. טמפה ביי הסתערה מוקדם על צ'ין מינג וונג החלש, עלתה ליתרון 2:5 ולא נתנה לוושינגטון להשלים קאמבק, כשהמשחק הסתיים ב-4:5. הסיפור המעניין הוא הרחקתו של המגיש המחליף של הרייז ג'ואל פראלטה, שנתפס כשהוא משתמש בשרף עצים. הוא צפוי לעונש משמעתי והרחקה נוספת.

דטרויט גברה על סנט לואיס 3:6, ג'סטין ורלאנדר הוליך אותה עם שבעה אינינגים ושלושה סטרייקאאוטים וזכה בניצחון השביעי העונה. לוק הוצ'באר, בדרך כלל מגיש לא מי יודע כמה, רשם שבעה אינינגים ושני שליש ועזר לקנזס סיטי למגר את יוסטון 0:2.

לוס אנג'לס איינג'לס חגגה על סן פרנסיסקו 5:12, כשבארי זיטו סופג את רוב האש עם שמונה ריצות חובה. ערב מצוין לאלברט פוחולס, שהכניס שלושה רצים בהומראן ה-11 שלו העונה. פיטסבורג ממשיכה לייצר עונה נחמדה, לאחר שעברה את מינסוטה 2:7. אנדרו מקאצ'ן רשם הומר מספר 12 העונה. בדרבי של שיקגו ניצחו הקאבס את הווייט סוקס שוב, הפעם 1:2, בזכות סינגל בן שתי ריצות של דיוויד דה חסוס באינינג השלישי ושישה וחמישה טובים של טראוויס ווד. לגרביים לא עזרה הופעה מבריקה של ג'ייק פיבי, שסגר תשעה וחמישה. סיאטל גברה על אריזונה 9:12 לאחר עשרה אינינגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully