וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה אישרה את העברת עלי עוסמאן לסכנין

19.6.2012 / 19:15

המגן עודכן בפרטים ויצטרף לאדומים. איציק כהן סירב להצעה מאלקי לרנקה. טואטחה ממתין לתשובה לגבי המעבר לגרמניה

לאחר סחבת שנמשכה מספר שבועות, מכבי חיפה אישרה הערב (שלישי) את העברת עלי עוסמאן לבני סכנין. השחקן עודכן בפרטים ומחר צפויה שיחה בהשתתפות המנכ"ל איתמר צ'יזיק וחבר הנהלת סכנין שהאר חלאיילה כדי לסגור את הפרטים. השחקן אישר את הידיעה.

עוד בחיפה, נושא העברת חן עזרא צפוי להיחתם סופית השבוע, לאחר פגישה עם הנשיא יעקב שחר. כפי שפורסם בסוף השבוע, הקשר ירוויח 160 אלף דולר לעונה, בחוזה לארבע עונות. זהו למעשה השכר שהרוויח בעונתו האחרונה בנתניה, אבל הוא ישודרג מדי עונה. במועדון רוצים לסגור בימים הקרובים את נושא הקשר האחורי. ניקולס אולמדו, הקפטן הארגנטינאי של גודוי קרוס, הוא המועמד המוביל להצטרף.

המגן טאלב טואטחה ממתין שחיפה תענה על המכתב הרשמי ששלחה פ.צ קלן, במטרה לשאול את המגן לעונה הבאה עם אופציה לרכישה. עד סוף השבוע תשלח חיפה מכתב לגרמנים, שאמור לאשר או לדחות את ניהול המשא ומתן.

הקבוצה הקפריסאית אלקי לרנקה פנתה לבלם איציק כהן, שסירב להצעה. לאחר הסירוב, הציעו סוכניו רונן וגלעד קצב את הבלם ניסו קפילוטו, שאמור לנסוע היום לחתום בקפריסין. כהן מעדיף בשלב זה לשחק בקבוצה ישראלית, כשבין היתר הפועל חיפה והפועל עכו מועמדות לקלוט אותו.

לפני כשבועיים נבדקה אפשרות לשדך לחלוץ שלומי אזולאי קבוצה בבלגיה. נציגי סטנדרט ליאז' קיבלו הצעה להחתימו, אבל בינתיים חתם בקבוצה דודו ביטון ולא ברור האם הקבוצה תרצה להחתימו אם ישוחרר מחיפה. ייתכן והוא יוצע לגנט אם לא ימשיך. החלוץ דניאל צסארץ', שלא יפתח את האימונים נמצא על הכוונת של שתי קבוצות מיוון, וריה ואטרומיטוס.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully