וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אר איי לכם עוד הצגה

19.6.2012 / 8:31

אר איי דיקי רשם משחק עצום ב-0:5 של המטס על בולטימור, כשסילק 13 חובטים בסטרייקאאוט. סייקל לארון היל מאריזונה

אר איי דיקי, המגיש הנאקלבולר של ניו יורק מטס, אמר במהלך המשחק מול סינסינטי בשבת כי הוא לא ממש יודע לאן הכדורים שהוא זורק הולכים. העניין הוא שגם החובטים שמולו לא יודעים, והתוצאה היא עונה מוחצת, בינתיים. דיקי רשם הלילה (בין שני לשלישי) משחק מלא שני ברציפות שבו הוא מרשה רק חבטה אחת, כשהשבית 13 חובטים של בולטימור בסטרייקאאוט בניצחון 0:5. הוא הסתייע בגראנד סלאם של אייק דיוויס מול ג'ייק ארייטה חסר הסיכוי מהאוריולס. "אשאיר לחברים לספר מה קרה פה, לי קשה כרגע", אמר דיקי, שחטף פאי לפרצוף לאחר המשחק.

סינסינטי, הקבוצה שעצרה את המטס עם סוויפ בקווינס, הפסידה במשחק דרמטי לקליבלנד 10:9. מי שלא עוצרת בכלל היא ניו יורק יאנקיז, שעם הופעה נפלאה של סי סי סבאת'יה (תשעה אינינגים, עשרה סטרייקאאוטים) קצרה ניצחון עשירי ברציפות, 2:6 על אטלנטה. מארק טשיירה ורובינסון קאנו חבטו להומרים במשחק הזה.

יוסטון כמעט שמטה יתרון גדול מול קנזס סיטי, אבל למרות חמש ריצות שספגה באינינג התשיעי ניצחה 7:9. סטרלין קסטרו, אלפונסו סוריאנו ובריאן לה הייר חגגו עם הומרים, שיקגו קאבס הביסה את הווייט סוקס 3:12. מאט קיין הסתפק במשחק פושר של חמישה אינינגים, אבל עדיין זכה בניצחונו התשיעי העונה, כשסן פרנסיסקו גברה על לוס אנג'לס איינג'לס 3:5. מאט הריסון וטקסס גברו בסן דייגו על הפאדרס 1:2, מילווקי הכניעה את טורונטו 6:7 ואריזונה פירקה את סיאטל 1:7, כשארון היל רושם סייקל - סינגל, דאבל, טריפל והומר במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully