וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עד די גורדון

18.6.2012 / 10:30

חבטת ניצחון של די גורדון נתנה לדודג'רס 1:2 על הוויט סוקס והם מובילים את המייג'ורס. ג'ים ת'ומה קבע היסטוריה בפיליז

לוס אנג'לס דודג'רס מאוד רוצים להגיע לפגרת האולסטאר בעוד כשלושה שבועות כשהם מחזיקים במאזן הטוב ביותר במייג'ורס. הלילה (בין ראשון לשני), הם עשו עוד צעד קטן לשם והגיבור היה לא צפוי. במשחק שנעל את הסדרה מול הוויט סוקס, הם השיגו שוויון באינינג התשיעי מחבטת הקרבה לפני שסינגל של די גורדון ניצח עבורם את המשחק בעשירי, 1:2. לפני הדרמה, כריס קפואנו נתן הצגה עם שמונה ו-12. חוסה קינטנה משיקגו רשם שמונה ושישה.

היאנקיז הבוערים סגרו סוויפ ענק בחוץ מול וושינגטון עם 1:4. איבן נובה ניצח בפעם התשיעית העונה, קרטיס גרנדרסון שלח את מספר 21 שלו ליציע. ווי וין צ'ן נתן שבעה אינינגים סולידיים ובולטימור גברה 0:2 על אטלנטה. קנזס סיטי נזקקה ל-15 אינינגים עד שיונייסקי בטנקורט הכניע את סנט לואיס עם הומראן של שתי ריצות, 3:5. 15 אינינגים שיחקו גם במינסוטה, שם הטווינס גברו 4:5 על מילווקי מווקאוף סינגל של דנארד ספאן. בוסטון חזרה למאזן חצוי עם 4:7 על שיקגו קאבס, פרנקלין מוראלס נתן חמישה ותשעה, אך נותר ללא הניצחון.

סינסינטי החזקה סגרה סוויפ על המטס עם 1:3 מאחורי שבעה ושמונה של ג'וני קווטו. פדרו אלברז השתולל עם צמד ושש הכנסות רצים ב-5:9 של פיטסבורג על קליבלנד. מקס שרצר הפציץ עם שמונה ו-12 ושיתק את קולורדו בדרך ל-0:5 קל לדטרויט. פילדלפיה האיומה חטפה סוויפ מטורונטו, שנעזרה בהומראן של קולבי ראסמוס כדי לנצח 2:6. ג'ים ת'ומה חבט להומראן 100 בפיליז והפך לשחקן הרביעי בהיסטוריה שמשיג 100 הומראנים בשלוש קבוצות שונות. קדמו לו: אלכס רודריגז, רג'י ג'קסון ודארל אואנס. טמפה ביי נעזרה בשבעה ועשרה של אלכס קוב וגברה 0:3 על מיאמי. טקסס נהנתה משבע ריצות בשישי וניצחה 3:9 בדרבי הטקסני את יוסטון. הומראן של אלברט פוחולס הוביל את האיינג'לס ל-0:2 על אריזונה. סן דייגו ניצלה פציעה של ברטולו קולון וניצחה 1:2 את אוקלנד וסיאטל השיגה 1:2 על סן פרנסיסקו באינינג התשיעי.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully