וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: לדניאן טומלינסון פורש

17.6.2012 / 20:50

הרץ האחורי, שממוקם חמישי ביארדים קרקעיים בכל הזמנים, יחתום ליום אחד במדי סן דייגו בה כיכב ויודיע על סיום הקריירה

אחת הקריירות הגדולות ביותר ב-NFL תגיע מחר (שני) לסיומה, כאשר הרץ האחורי לדניאן טומלינסון יחתום בסן דייגו ויודיע על פרישה כצ'ארג'ר.

LT, שנבחר במקום החמישי בדראפט 2001, כיכב לאורך תשע עונות במדי הצ'ארג'רס לפני שעזב לשתי עונות נוספות בניו יורק ג'טס. ב-2006 הוא נבחר ל-MVP של הליגה והוא מסיים את הקריירה המפוארת שלו עם 13,684 יארדים על הקרקע, מקום חמישי בהיסטוריית הרצים ו-145 טאצ'דאונים בריצה, מקום שני בהיסטוריה.

טומלינסון שיחק במכללת TCU, הוא נבחר חמש פעמים לפרובול וארבע פעמים לאול-פרו. בכל שמונה העונות הראשונות שלו בסן דייגו הוא סיים עם למעלה מאלף יארדים קרקעיים, כשעונת השיא הייתה ב-2006, אז הגיח ל-1,815 יארדים ו-28 טאצ'דאונים, כשהוא מוסיף 508 יארדים אוויריים. לצערו של טומלינסון, הצ'ארג'רס נעצרו באותה עונה בחצי גמר ה-AFC והוא נותר ללא טבעת אליפות לאורך הקריירה.

טומלינסון מחזיק בשלל שיאי NFL, כמו 31 טאצ'דאונים לעונה ו-28 טאצ'דאונים קרקעיים לעונה. הוא רשם את שיא הנקודות לעונה (186). בסך הכל, הוא מחזיק לבדו או חולק 35 שיאי ליגה.

לאחרונה אמר טומלינסון, שחווה ירידה חדה בשנתיים האחרונות, בעיקר בשנה שעברה, שהוא ימשיך את הקריירה אם ימצא את המקום הנכון ובסן דייגו עוד היו אנשים שפינטזו על קאמבק, אבל זה יקרה כאמור, רק ליום אחד. טומלינסון נפרד בזמנו מהצ'ארג'רס בצורה לא נעימה במיוחד ולאחר ריב מתוקשר עם הג'נרל מנג'ר אי. ג'יי. סמית'.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully