וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב אלוף ישראל בפעם החמישית ברציפות

17.6.2012 / 8:39

שטילוב ופליקס אהרונוביץ', שסיים שני בין הישראלים בקרב-רב, הראו שהם מוכנים ללונדון. האורחים מחו"ל הרשימו על המכשירים

אליפות ישראל הפתוחה שהתקיימה אתמול (שבת) באולם הספורט בהדר יוסף נתנה הזדמנות מצוינת לקהל חובב ההתעמלות בישראל לראות בפעולה את שני המתעמלים הישראלים שישתתפו במשחקי לונדון 2012, כמו גם את הדור הישראלי הבא, ועוד מספר מתעמלים בכירים שישתתפו במשחקים האולימפיים, שם יהיו מועמדים למדליות במכשירים בודדים.

אלכס שטילוב הגן כצפוי על תוארו הישראלי כשזכה, בין הישראלים, במקום הראשון על כל ששת המכשירים, וכמובן בתחרות הקרב-רב. שטילוב הפגין את יכולותיו הגבוהות גם בין היריבים החזקים שהגיעו מחו"ל, יכולות שהעניקו לו גם את התואר הפתוח בקרב-רב, אם כי יצוין שלא כל המתעמלים מחו"ל ביצעו תרגילים על כל המכשירים.

שטילוב סיים ראשון כללי בקרקע (15.9 נק'), על הטבעות (14.3) ועל המתח (15.2). על סוס הסמוכות הוא סיים שני (14.6) אחרי פיליפ אודה הקרואטי (15.25), סגן האלוף האולימפי מבייג'ינג. על שולחן הקפיצות בלט דמיטרי קספיארוביץ' הבלארוסי (16.45) שסיים על מכשיר זה במקום השישי בגמר האולימפי בבייג'ינג. שטילוב סיים על המכשיר הזה במקום השני במשותף עם כפיר וייס עם 15.8. על המקבילים הרשים וסליאוס צולאקידיס היווני בן ה-35, סגן אלוף העולם על מכשיר זה שזכה לציון 15.2.

בסיום התחרות ציין שטילוב: "אני מרוצה מהביצועים שהפגנתי. צריך לשפר ולעבוד על האי דיוקים שהיו לי, אבל באופן כללי זו הייתה הכנה טובה מאוד". שטילוב התייחס כם לתרגיל הקרקע שלו וציין, "היה לי תרגיל טוב, אבל בלונדון זה יצטרך להיות מדויק וחד בהרבה".

רענן ורשביאק, יו"ר האיגוד ברך את המתעמלים בתחילת התחרות: "אנחנו בשרשרת האלמנטים האחרונה. עבדנו 4 שנים, טיפלנו והגענו כמעט לסוף. 10 מתעמלים ומתעמלות יוצאים לאולימפיאדה, בראשם אלכס שטילוב ואיתו פליקס אהרונוביץ'".

עבור שני הברזילאים, דה-סילבה ומריאנו שסיימו במקומות השני והשלישי בהתאמה, הייתה זו תחרות הכנה אחרונה לפני המבחנים שלהם בברזיל, כאשר רק אחד משניהם ייצג את המדינה הדרום אמריקנית בתחרות הקרב-רב בלונדון 2012.


לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully