וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: המזל הולך עם הטובים יותר

17.6.2012 / 8:17

היאנקיז נהנו מטעות שיפוט ומדאבל של טשיירה כדי לנצח את הנשיונאלס 3:5 ולעקוף אותם במאזן. שני הומרים לריאן ברון

לפעמים צריך מזל, גם אם קוראים לך ניו יורק יאנקיז. במצב של 3:3 באינינג השמיני בוושינגטון נהנו היאנקיז מטעות שיפוט כשטיילר מור נפסל על הצלחת אף על פי שהקדים את הזריקה לתופס ראסל מרטין. המשחק הלך לאקסטרה אינינגים, ובאינינג ה-14 רשם מארק טשיירה דאבל שהעלה את הפסים ליתרון בדרך לניצחון 3:5, השמיני שלהם ברציפות. הפסים עלו למאזן 25:39, הטוב ב-AL, בעוד הנשיונאלס עם 25:38 בראש ה-NL מזרח. אנדי פטיט הגיש שבעה אינינגים וסילק שישה חובטים בסטרייקאאוט, בלי לזכות ב-W.

ידאייר מולינה תפס יום, ולאחר שרשם הומר באינינג הראשון, הכניס הביתה שתי ריצות שהעניקו לסנט לואיס ניצחון 7:10 בקנזס סיטי. דאג פיסטר מדטרויט היה חד ועם שישה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים ניצח את קולורדו 1:4. פיטסבורג הושתקה ביום שישי בקליבלנד, ונתנה למחבטים דרור ב-2:9 על האינדיאנס. איי ג'יי בארנט הפך למגיש הראשון של הפייראטס שזוכה בשישה ניצחונות רצופים מאז 1990.

פילדלפיה המתרסקת הובילה בבטחה 2:5 בטורונטו, אבל צ'רלי מנואל השאיר, כהרגלו, את קליף לי יותר מדי זמן על הגבעה, והבלו ג'ייז שמו על הלוח שלוש ריצות באינינג השמיני ועוד אחת ממחבטו של רחאי דיוויס בעשירי כדי לנצח 5:6. מייקל פיירס בהגשה (שבעה אינינגים, חמישה סטרייקאאוטים) וריאן ברון עם שני הומרים העניקו למילווקי ניצחון 2:6 במינסוטה. אוקלנד עברה את סן דייגו 4:6.

ג'ון לסטר הוביל את בוסטון לניצחון 3:4 בשיקגו על הקאבס, כשהרד סוקס שמרו על הניצחון למרות הומר של שלוש ריצות של לואיס ולבואנה. ג'ייסון האמל מבולטימור פלירטט עם נו היטר, היה קרוב ובסופו של דבר הרשה חבטה אחת בהצגה באטלנטה, בה ניצח 0:5. הוא גמא תשעה אינינגים מלאים עם שמונה סטרייקאאוטים. גם ארווין סנטנה מלוס אנג'לס איינג'לס לא היה רחוק מנו-נו, כשהסתפק בהומר של מארק טרמבו באינינג הראשון כדי לנצח את אריזונה 0:2. הוא סגר תשעה וחמישה עם חבטת חובה אחת.

טקסס רשמה חמש ריצות באינינג השישי, הפכה פיגור 3:0 ליתרון 3:5 וניצחה 3:8 את יוסטון. הומר ושלוש הכנסות רצים של נלסון קרוז. הומר ביילי הגיש שבעה אינינגים טובים, סינסינטי ניצחה שוב בניו יורק את המטס, 1:4. סיאטל עברה בבית את סן פרנסיסקו 4:7, שיקגו וייט סוקס הכניעה בלוס אנג'לס את הדודג'רס 4:5 ומיאמי גברה בטמפה ביי על הרייז 3:4 לאחר 15 אינינגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully