וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מבוססים היטב

16.6.2012 / 10:55

היאנקיז ניצחו 2:7 בוושינגטון והתבססו בראשות ה-AL. דרוויש הוביל את טקסס לניצחון, טרבור פלאוף רשם עוד צמד הומראנים

כמעט כמו תמיד, לאחר שכולם מתייצבים ומתאזנים, היאנקיז נכנסים לעניינים. הלילה (בין שישי לשבת), הקורבן היה ג'יו גונזאלס מוושינגטון, שאומנם נתן שישה ושמונה, אבל חטף שלוש ריצות, כמו המחליף שלו בראד לידג' והפסים ניצחו בבירה 2:7, ניצחון שביעי ברציפות והם ראשונים ב-AL עם יתרון משחק על טקסס. פיל יוז השיג ניצחון שביעי העונה עם שישה ותשעה ונעזר במכונה של קרטיס גרנדרסון, שירה להומראן 20 העונה.

ריאן דמפסטר הלוהט, שלא הרשה אף ריצה בשלושת המשחקים האחרונים שלו, שלט גם בבוסטון והוביל את הקאבס לניצחון 0:3. אטלנטה נעזרה בהומראן של אנדרלטון סימונס והכניעה 2:4 את בולטימור. מייק מוסטקס מקנזס סיטי סיפק את המהלך ההגנתי של הלילה, כשהצליח לפסול בתחתית התשיעי בבסיס הבית את טיילר גרין מסנט לואיס, למרות שהכדור ברח ממנו. מוסטקס מנע שוויון והרויאלס ניצחו 2:3. מי שלא נהנו מהמזל הם הוויט סוקס, שלמרות הומראן 23 של אדם דאן הפסידו 7:6 לדודג'רס מהגשה פרועה של מאט ת'ורנטון על בסיסים מלאים בשמיני. ריאן ווגלסונג, שנמצא בכושר טוב, רשם שבעה ושישה ב-2:4 של סן פרנסיסקו על סיאטל ואילו אוקלנד הביסה 2:10 את סן דייגו.

טרבור קייהיל שיתק את האיינג'לס עם שבעה ושמונה ואריזונה הגיעה למאזן חצוי אחרי 0:5. טרבור פלאוף בכושר מפלצתי ושלח עוד צמד ליציע הלילה, שבעה הומראנים בשבעה משחקים השבוע. לצערו, חבריו למינסוטה לא ממש מספקים תמיכה והם נכנעו למילווקי, שנעזרה במספר 17 של ריאן ברון כדי לנצח 3:5. יו דרוויש, שהביקורות עליו כבר החלו לצוץ, השתיק את כולם עם שמונה ו-11 והוביל את טקסס ל-2:6 על יוסטון. טמפה ביי שמה מאחור את הסוויפ שחטפה מהמטס ופירקה את מיאמי בדרבי 0:11. מאט מור נתן שבעה ושמונה. טורונטו ניצחה 0:3 את פילדלפיה, למרות שאיבדה עוד פותח בשל פציעה, הפעם את דרו האצ'ינסון, שמצטרף לברנדון מורו הפצוע. קולורדו היממה את עיר המכוניות עם לא פחות משמונה ריצות בעשירי מול דטרויט וניצחון 4:12. ג'סטין מסטרסון נתן שבעה ותשעה לקליבלנד בניצחון 0:2 על פיטסבורג. בסדרת ה-NL, ג'יי ברוס מסינסינטי השיג הומראן בתוך הפארק אצל המטס והוביל ניצחון 3:7.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully