וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גאידמק יודיע בשבוע הבא על עזיבה?

14.6.2012 / 21:31

גורמים בסביבת הבעלים העריכו כי הוא בדרך החוצה. המשמעות: מכירת חיסול או בקשה להקפאת הליכים. הקבוצה תקועה

בבית"ר ירושלים ממתינים להתפתחויות ולחדשות מכיוונו של הבעלים, ארקדי גאידמק, שאמור להעביר סכום של מיליון וחצי עד שני מיליון דולר, כדי שהקבוצה תוכל להעמיד תקציב לעונה הבאה. היו"ר איציק קורנפיין עדיין מצפה לתשובות, אבל לוואלה! ספורט נודע כי בתחילת השבוע הבא גאידמק עשוי להודיע על עזיבתו את הקבוצה. אם זה יקרה, נראה שבית"ר ירושלים תצטרך לבצע מכירת חיסול של שחקניה הבכירים, כדי להעמיד תקציב לעונה הקרובה.

כזכור, בשלוש השנים האחרונות גאידמק, ששרוי בקשיים כלכליים, משך את ידיו מהנעשה במועדון ולא השקיע בו כספים פרט ל-300 אלף דולר שהעביר בינואר האחרון. המועדון נוהל על ידי קורנפיין, אך היה שרוי בחוסר וודאות כלכלית תמידי. בקיץ האחרון התחייב גאידמק, גם בהמלצת מקורבו גל יוסף, להעביר למעלה ממיליון דולר וחצי ודחה אפשרות שימכור את הקבוצה, מה שהעלה את רף האופטימיות במועדון.

העזיבה של גאידמק מצטרפת למכה כלכלית שספג המועדון עם עזיבת הספונסר הראשי, חברת "אלדן", שהעבירה שני מיליון שקל בעונה בשנים האחרונות.

לפיכך בשלב זה, כל ההכנות המקצועיות של בית"ר לעונה הבאה תקועות. בקבוצה לא מנהלים מגעים עם שחקנים שסיימו חוזה או שחקני רכש ולא סגרו על קיום מחנה אימונים לקבוצה. אימון הבכורה של הקבוצה תחת הדרכתו של אלי כהן נקבע לסוף החודש, וללא תמיכה כספית של גאידמק או איש עסקים אחר, לא ברור מה יעלה בגורל המועדון שנמצא בגירעון של שישה מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully