וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הייתם עשר

14.6.2012 / 9:45

לאנס לין, ב-0:1 של הקרדינלס על הוויט סוקס ואר. איי. דיקי, שהרשה חבטה בודדת ב-1:9 של המטס, רשמו ניצחון 10 העונה

מלבד המשחק המושלם הנהדר של מאט קיין, התקיים הלילה (בין רביעי לחמישי) עוד סיבוב משחקים מלא במסגרת האינטרליג. מי שבלטו מעל כולם ונותרו רק בצילו של קיין, הם שניים: לאנס לין ואר. איי. דיקי, שרשמו ניצחון עשירי העונה והם שני הראשונים להגיע לספרות כפולות. לין הוביל את סנט לואיס ל-0:1 על הוויט סוקס עם עוד משחק מרשים של שבעה ושליש ו-12 הכשות. הוא נעזר הומראן מספר 19 של קרלוס בלטראן, שהכניס את הריצה הבודדת. דיקי התעלה עליו אפילו ובמשחק מדהים נוסף, הוא סיים תשעה אינינגים עם 12 סטרייקאאוטים, כשהוא מרשה חבטה בודדת לבי. ג'יי. אפטון באינינג הראשון ב-1:9 של המטס על טמפה ביי. אגב, מנג'ר המטס טרי קולינס הודיע שהוא יערער על החבטה המוצלחת של אפטון, כך שלדיקי אולי עוד יהיה נו היטר, אך הסיכויים קלושים.

היאנקיז ניצחו שוב, כשהם נעזרים בהומראן 19 של קרטיס גרנדרסון ועוברים 2:3 את אטלנטה. הדרבי של אוהיו הלך לסינסינטי, שגברה 3:5 על קליבלנד. סטיבן שטרסבורג סיפק שישה ושמונה ונעזר בצמד של טייל מור כדי להשיג ניצחון שמיני העונה ב-2:6 של וושינגטון על טורונטו. הומראן 19 לחוזה באוטיסטה במפסידה. בוסטון שוב ניצחה במיאמי, הפעם 2:10 גדול, כשדייויד אורטיז יורה למספר 15. בולטימור נשארה בצמרת ה-AL מזרח אחרי 1:7 על פיטסבורג.

דטרויט עברה את הקאבס עם 4:8 וטקסס הסתפקה ב-0:1 קטן על אריזונה. קנזס סיטי השוותה בתשיעי וניצחה ב-11 את מילווקי 3:4. קולורדו המפוררת ספגה הפסד שביעי ברציפות למרות צמד של מייקל קדאייר, לאחר שאוקלנד שמה שלוש ריצות בתשיעי וניצחה 8:10. פילדלפיה הצליחה לגרד 8:9 על מינסוטה, סן דייגו עברה את סיאטל עם 0:1 והדרבי של לוס אנג'לס הלך לאיינג'לס, שנהנו מהומראן של אריק אייבר בתשיעי וניצחו את הדודג'רס 1:2.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully