וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: משחק מושלם מדהים למאט קיין מסן פרנסיסקו

14.6.2012 / 9:54

המגיש של הג'איינטס השווה את שיאו של סנדי קופאקס למשחק מושלם עם 14 סטרייקאאוטים ב-0:10 של קבוצתו על יוסטון

האם ראינו הלילה (בין רביעי לחמישי) את המשחק הגדול ביותר בהיסטוריה עבור מגיש בליגת ה-MLB? בהחלט ייתכן שהתשובה היא 'כן'. מאט קיין, המגיש של סן פרנסיסקו ג'איינטס, רשם משחק מושלם בניצחון 0:10 על יוסטון אסטרוס והוא עשה זאת עם לא פחות מ-14 סטרייקאאוטים מתוך 27 החובטים שהתייצבו מולו. רק סנדי קופאקס, במשחק המושלם שזרק ב-1965, השיג כמות כזו של סטרייקאאוטים, כאשר קיין נזקק הלילה ל-125 הגשות בלבד.

הקהל באצטדיון המפוצץ בסן פרנסיסקו יצא מדעתו כאשר ג'ייסון קסטרו מיוסטון נפסל באאוט האחרון והעניק לג'איינטס את משחקם המושלם הראשון בהיסטוריה. זהו כמובן המשחק המושלם השני העונה, אחרי זה של פיל האמבר מהוויט סוקס מול סיאטל וה-22 לאורך ההיסטוריה. קיין גם הפך לפיצ'ר היחידי בהיסטוריה שמשיג ריצה במשחק מושלם אותו הגיש, בזכותת הומראן בן שתי ריצות של גרגור בלאנקו באינינג החמישי. בלאנקו גם סיפק הצלה מרשימה שהשאירה את ההישג הענק הזה בחיים, עם צלילה לכדור כמעט אבוד באינינג השביעי. מלקי קבררה סיפק הצלה יפה והומראן של שתי ריצות אף הוא וגם ברנדון בלט העיף את הכדור מהמגרש, כדי לסדר לסן פרנסיסקו את הניצחון הגדול בהיסטוריה במשחק מושלם.

"היו כמה תפיסות מדהימות של ההגנה", אמר קיין בסיום, "זה שינה את כל התמונה". קיין בן ה-27, ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה ב-2005. מאז הוא ידע קריירה רצופה בירידות ועליות, כשבין היתר היה שותף מכריע לאליפות של הגא'יינטס ב-2010. בשנתיים האחרונות הוא הפך לאחד המגישים הכי אמינים בקבוצה והעונה הוא עומד על מאזן של 2:8 ו-2.18 ERA.

בייסבול בוואלה! ספורט

מאט קיין שחקן סן פרנסיסקו ג'איינטס. Jeff Chiu, AP
הצגה על הגבעה. קיין/AP, Jeff Chiu

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully