וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: לוס אנג'לס קינגס זכתה בגביע סטנלי

12.6.2012 / 9:32

המלכים מעיר המלאכים השלימו את העבודה עם 1:6 ענק במשחק 6 מול ניו ג'רזי וזכו באליפות ראשונה בתולדות המועדון

תגידו הרבה מזל טוב ללוס אנג'לס קינגס, שהשלימו הלילה (בין שני לשלישי) את ההיסטוריה הפרטית שלהם וזכו לראשונה בתולדות המועדון באליפות ה-NHL, אחרי ניצחון 1:6 במשחק השישי מול ניו ג'רזי דבילס, שהשלים 2:4 עבורם בסדרת גמר גביע סטנלי. הקינגס, שניצחו את שלושת המשחקים הראשונים בסדרה ושמטו את שני הבאים, חזרו הביתה לסטייפלס סנטר ושם, מול קהל משולהב ואצטדיון מפוצץ, הם חיסלו סופית את חלומות הקאמבק של היריבה מהמזרח.

לוס אנג'לס, שהוקמה בשנת 1967, מניפה לראשונה כאמור את גביע סטנלי והיא גם הקבוצה הראשונה שעושה זאת לאחר שנכנסה לפלייאוף מהמקום השמיני, מאז שהוכנסה שיטת הפלייאוף החדשה בליגה. בדרכה לגמר, היא הדיחה את כל שלוש המדורגות הראשונות במערב ורשמה מאזן חוץ מדהים של 1:10 ומאזן כולל של 4:16 בפלייאוף הנוכחי.

המשחק הלילה היה הכי חד צדדי בסדרת הגמר וזה קרה בעיקר בשל עבירה גסה מאוד של סטיב ברניר מהדבילס על המגן הוותיק רוב סקודרי, שעלתה לו בהרחקה ובפאוור פליי של חמש דקות. הקינגס אמרו תודה וחוררו את הרשת של מרטין ברודר בשלושה שערים בתוך אותן חמש דקות כדי לגמור למעשה את המשחק הזה עוד לפני שהחל. הקפטן דסטין בראון, שגם זכה להיות זה שהניף את הגביע הענק בסיום, ג'ף קרטר הנהדר וטרבור לואיס, היו אלה שכבשו ודקה וחצי בתוך השליש הבא, קרטר כבר עשה את זה 0:4.

אדם הנריק כבש את שער הניחומים שלא ניחם איש בניו ג'רזי לקראת סיום השליש השני, אבל בניסיון נואש אחרון, האורחים שלחו את כולם קדימה ותוך 15 שניות לקראת הסיום, לואיס ומאט גרין סגרו את החגיגה הענקית. מי שזכה לתואר השחקן המצטיין של הפלייאוף הוא השוער ג'ונתן קוויק, שסיפק הלילה 17 עצירות וספג שבעה שערים בלבד בששת משחקי הגמר.

"מעולם לא איבדנו את הביטחון. עשינו את זה, בבית שלנו", אמר בסיום השוער ובראון הוסיף: "אתה מגיע לגמר, אבל אף פעם לא יכול לדעת מה יקרה. אחרי שהפסדנו שניים רצופים, באנו רגועים הפעם". המגן דרו דאוטי אמר: "כל שחקן כאן עבד כל כך קשה השנה. זה מגיע לכולם, פיתחנו כימיה, התרגלנו זה לזה ומשם הכל הסתדר".

שחקני לוס אנג'לס קינגס בהוקי קרח חוגגים את הזכייה בגביע סטנלי. רויטרס
סיפקו פלייאוף מדהים. שחקני הקינגס חוגגים אחרי הבאזר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully