וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מלך בניו יורק

11.6.2012 / 9:21

צמד הומראנים של ראסל מרטין סידר ליאנקיז 4:5 וסוויפ על המטס. וושינגטון טאטאה את בוסטון, משחק ענק למארק טרמבו

הסאבווי סירייס השנתי בין ניו יורק יאנקיז לניו יורק מטס הבטיח הרבה מאוד, משום ששתי הקבוצות נראות לא רע העונה. הלילה (בין ראשון לשני), הוא הסתיים, עם צד אחד מחייך וצד שני שיצטרך להתאושש, לאחר שהיאנקיז הזכירו לכולם מי הקבוצה הגדולה של התפוח הגדול, עם סוויפ ענק שנחתם בניצחון 4:5. ראסל מרטין היה הגיבור הגדול של היאנקיז, כשירה לצמד הומראנים, השני שבהם היה ווקאוף שנתן את הניצחון.

זה לא היה הסוויפ המשמעותי היחיד של סדרות האינטרליג. וושינגטון הגיעה לפנווי פארק והשיגה שלוש משלוש נהדר מול בוסטון, שמצידה שוב צוללת. דאבל של רוג'ר ברנדינה סידר 3:4 בתשיעי. בובי ולנטיין, ששוב מתחיל לחוש את החרב על צווארו, נזרק מיד לאחר מכן. בולטימור שוב ניצחה את פילדלפיה באקסטרה אינינגים, 4:5 בעשרה, מדאבל של מאט וויטרס. יוסטון נהנתה מארבעה הומראנים וגברה 9:11 על הוויט סוקס, להם חבט אדם דאן למספר 20 שלו. הקבוצה השנייה מעיר הרוחות, הקאבס, דווקא ניצחה, עם שמונה ושישה של ריאן דמפסטר, שסידרו 2:8 על מינסוטה. גראנד סלאם של אנדרה אית'ייר הוביל את הדודג'רס ל-2:8 על סיאטל.

ארולדיס צ'פמן מתחיל לחזור למספרים שפויים והלילה הוא שבר שמירה, הרשה שתי ריצות ואיפשר לדטרויט לנצח 6:7 את סינסינטי. אריזונה ניצחה בפעם החמישית ברציפות, 3:4 את אוקלנד. טים לינסקאם שוב הפסיד, בפעם השביעית העונה, 5:0 לטקסס, שמצידה איבדה את אלכסיי אוגנדו שנפצע. מארק טרמבו סיפק עוד ערב ענק עם צמד ושש הכנסות רצים ב-8:10 של האיינג'לס על קולורדו, שם קרוס גונזאלס חבט למספר 16 העונה. הומראן של שלוש ריצות ממחבטו של ג'ייסון קיפניס נתן לקליבלנד 1:4 על סנט לואיס. אובלדו חימנז סיים עם שבעה ושבעה חזקים, הומראן 18 לקרלוס בלטראן מהמפסידה. פיטסבורג ממשיכה לדהור והיא חזק בקרב על ה-NL מרכז, לפחות כרגע, אחרי 2:3 על קנזס סיטי. טורונטו קרעה 4:12 את אטלנטה וטמפה ביי ניצחה בדרבי 2:4 את מיאמי. בסדרת ה-NL הבודדה, מילווקי גברה 5:6 על סן דייגו.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully