וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אפיק ניסים מועמד להפועל ירושלים

10.6.2012 / 12:05

שרון דרוקר מעוניין מאוד במקל, ששיחק בבנטון טרוויזו, ויצטרך להחליט אם הוא רוצה לחזור לארץ. שמו של ניסים גם עלה

תחת חוסר הבהירות הניהולית, הפועל ירושלים מנסה להתחיל לבנות את הסגל לעונה הבאה. יובל נעימי הודיע על עזיבתו ביום שישי, ושרון דרוקר מעוניין מאוד לצרף לקבוצה את גל מקל. אם הגארד ששיחק בעונה שעברה בבנטון טרוויזו האיטלקית יחליט לחזור לארץ, הוא יצטרך לשלם מס על העונה שחלפה.

אופציה נוספת שעלתה בקבוצה במידה ומקל לא יגיע היא אפיק ניסים, ששיחק בעונה שעברה בנובו מסטו הסלובנית, והשיג ממוצעים של 10 נקודות ו- 3.6 אס' ב- 24 דקות. בשלב הזה מעמדו של גוני יזרעאלי מתנדנד, ולא ברור אם בקבוצה ישאירו אותו.

כזכור, בהפועל ירושלים שורר בלאגן לא קטן. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, דני קליין למעשה כבר מחוץ לקבוצה לאחר ששלח מכתב נוסף בו הודיע על סיום חוזהו ובו ביקש שישלמו לו את מה שמגיע לו. בנוסף, יו"ר הדירקטוריון של הקבוצה, יעקב לירז, המשמש בא כוחו של הבעלים גומא אגייאר, הציע לעמותת הפועל לרכוש בחזרה את מניות הקבוצה. כפי שנחשף בוואלה! ספורט, ברצונו של אגייאר לעזוב את הקבוצה ולבקש בתמורה למניותיו כשלושה מיליון דולר.

בשעות הערב אנשי עמותת ירושלים וקלייין נפגשו בכדי לדון בהצעתו של אגייאר לעזוב את הקבוצה. מן הסתם מהלך כזה יכול להחזיר את קליין להפועל ירושלים.

הפועל ירושלים מתעניינת בגל מקל

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully