וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בישלו להם דייסקה

10.6.2012 / 8:46

וושינגטון לא התרשמה מהחזרה של דייסקה מאטסוזקה לבוסטון וניצחה אותה שוב, 2:4. היאנקיז גברו באותה תוצאה על המטס

לאחר יותר משנה חזר הלילה (בין שבת לראשון) דייסקה מאטסוזקה להגיש בבוסטון רד סוקס, אבל מי שחשב שוושינגטון תפרוש בפני היפני שטיח אדום התבדה. הנשיונאלס הסתייעו בהומר של אדם לארוש ובעוד הופעה טובה של ג'יו גונזאלס (שישה אינינגים ושליש, חמישה סטרייקאאוטים) וניצחו 2:4. הרד סוקס, שהיו על הגל עד אמצע השבוע שעבר, רואים כיצד בית ה-AL מזרח בורח מהם, לאחר שניו יורק יאנקיז ניצחה 2:4 בבית את המטס (הומר ושתי הכנסות רצים למארק טשיירה, שישה אינינגים ושליש לפיל יוז), בולטימור גברה ב-12 אינינגים על פילדלפיה 4:6 (הומר מנצח של אדם ג'ונס) וטמפה ביי הכניעה את מיאמי 4:13 (שני הומרים לבן זובריסט). טורונטו נוצחה על ידי אטלנטה 5:2, והמצב בבית כרגע הוא שלטמפה ביי יתרון חצי משחק על היאנקיז, משחק על בולטימור, ארבעה על הבלו ג'ייז וחמישה על הרד סוקס.

לוס אנג'לס דודג'רס לא התרגשה מהנו-היטר שספגה ביום שישי בסיאטל, תקפה מהר את ג'ייסון ורגאס מהמארינרס עם חמש ריצות בשלושת האינינגים הראשונים וניצחה 3:8. ג'ו מאוור חזר להרכב מינסוטה לאחר ארבעה ימי היעדרות, והיה חלק מהחגיגה הגדולה של הטווינס ב-3:11 על שיקגו קאבס. סן דייגו ניצחה במילווקי 2:5 ושיקגו וייט סוקס לא ריחמה על יוסטון עם 1:10. אדם דאן רשם גראנד סלאם וכריס סייל חתם ניצחון שמיני העונה עם שמונה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים.

ריאן ווגלסונג מסן פרנסיסקו לא התרגש ממחבטי הנפץ של טקסס, ועם שבעה אינינגים ושני שליש קצר ניצחון חמישי ברציפות ב-2:5. מי שניצלה את הפסד הריינג'רס היא לוס אנג'לס איינג'לס, שהכניעה את קולורדו 5:11 וצימקה את הפער ב-AL מערב לשלושה משחקים. הומר עשירי העונה לאלברט פוחולס.

סנט לואיס גברה על קליבלנד 0:2 עם שבעה אינינגים ושני שליש של קייל לוהש, פיטסבורג כופפה את קנזס סיטי 3:5 ואריזונה עברה את אוקלנד 3:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully