וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נו היטר לסיאטל מארינרס

9.6.2012 / 11:25

קווין מילווד פתח ונפצע, חמישה מחליפים השלימו את ההישג הנדיר ב-0:1 על הדודג'רס. היאנקיז גברו על המטס 1:9

כל ערב ב-MLB יכול להביא עימו הפתעה חדשה וכך אכן היה הלילה (בין שישי לשבת), כאשר שישה ממגישי סיאטל מארינרס חברו להישג הלא שגרתי של נו היטר משולב, בניצחון הביתי 0:1 מול הדודג'רס. קווין מילווד פתח על הגבעה, אבל בתום שישה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים, הוא נאלץ לנטוש בשל פציעה במפשעה. חבריו לא אמרו נואש ובזה אחר זה עלו מהבולפן צ'רלי פרבוש, סטיבן פריור (שגם ניצח את המשחק), לוקאס לוטג, ברנדון ליג והקלוזר טום וילהלמסון, כאשר אף אחד מהם לא מרשה חבטה לשחקני LA.

זוהי הפעם העשירית בלבד בתולדות הליגה בה מושג נו היטר משולב והראשונה מאז עשתה זאת יוסטון מול היאנקיז, ממש לפני תשע שנים (11/6/2003). ששת המגישים גם השוו את השיא לכמות מגישים שמייצרים נו היטר יחדיו. עבור המארינרס, מדובר בנו היטר שלישי בתולדות המועדון, הראשון מאז 1993 ועבור האצטדיון בן 13 השנים שלהם, סייפקו פילד, זהו נו היטר שני בהיסטוריה, כאשר גם הראשון קרה העונה- המשחק המושלם של פיל האמבר מהוויט סוקס מול סיאטל.

"כולנו היינו צריכים רגע להסתכל סביבנו ולתהות האם זה באמת קרה", אמר השורטסטופ ברנדן ריאן אחרי ההישג הייחודי, "לא ידענו מה עושים עכשיו". חסוס מונטרו, התופס של המארינרס, לא ממש היה בטוח את מי הוא מחבק ועל מי קופצים אחרי הישג כזה: "רצתי לוילהלמסון ואמרתי לו שעשינו נו היטר והוא לא ממש הבין ברגע הראשון. אחר כך הוא שמח", אמר מונטרו. זהו הנו היטר הרביעי העונה כבר, אחרי האמבר, ג'ראד וויבר מהאיינג'לס ויוהאן סנטנה מהמטס.

סדרות אינטרליג נוספות יצאו הלילה לדרך ברחבי הליגה. היאנקיז הבהירו למטס מי עדיין שלוט בתפוח הגדול ופתחו את ה'סאבווי סירייס' עם 1:9 מוחץ על הראש של יוהאן סנטנה. רובינסון קאנו חבט לצמד. פילדלפיה עוד חולמת להציל את העונה הזאת והיא קטעה רצף של שישה הפסדים עם 6:9 בבולטימור. שני הילדים של וושינגטון, סטיבן שטרסבורג וברייס הארפר, עשו שמות מבוסטון ב-4:7 של הנשיונאלס בפנווי פארק. שטרסבורג קטף ניצחון שביעי עם 13 סטרייקאאוטים בשישה אינינגים, הארפר הפך לשחקן הראשון מאז 1975 שיורה להומראן בפנווי לפני גיל 20. יוסטון עצרה את הוויט סוקס עם 3:8 ומינסוטה ניצחה את הקאבס 7:8 בעשרה, למרות צמד של אלפונסו סוריאנו.

פיטסבורג הדוהרת גברה 2:4 על קנזס סיטי. חבטת הקרבה של וילסון ואלדס בעשירי נתנה לסינסינטי 5:6 על דטרויט. מיאמי המשיכה ליפול עם הפסד ביתי בדרבי של פלורידה, 5:1 לטמפה ביי. אטלנטה ניצלה טעות אומללה של הגנת טורונטו כדי לנצח 3:4 אחרי עשרה. קליבלנד ניצחה 2:6 את סנט לואיס. צמד של טוריי האנטר סידר 2:7 לאיינג'לס על קולורדו. ריאן רוברטס נתן ווקאוף הומראן לאריזונה, שניצחה 8:9 את אוקלנד. ג'וש המילטון ירה למספר 22 וסייע למאט האריסון, שהרשים עם משחק מלא וחמש חבטות בלבד ב-0:5 של טקסס על סן פרנסיסקו. במשחק פנימי ב-NL, מילווקי גברה 5:9 על סן דייגו בזכות צמד של קורי הארט.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully