וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כמו שעשינו ב-46'

לראשונה מזה 66 שנים, הדודג'רס השלימו סוויפ של ארבעה משחקים בפילדלפיה עם 3:8. הצגה לבוכהולץ, ניצחון 9 לדיקי

בפעם האחרונה בה הגיעה קבוצה בשם הדודג'רס לפילדלפיה ויצאה משם עם סוויפ של ארבעה משחקים, היא לא נזקקה להרבה זמן כדי לשוב הביתה. זה היה ב-1946 ולקבוצה עוד קראו ברוקלין. הלילה (בין חמישי לשישי), הסטטיסטיקה הזו נשברה, כשהדודג'רס, הפעם כבר בלוס אנג'לס ניצחו 3:8 בסיטיזנס בנק פארק בעיר האחווה וחתמו סדרה מושלמת. מי שניצח על החגיגה היה ארון הראנג, שעם שישה ושלושה השלים ניצחון 100 בקריירה. קול המלס רשם את ההפסד.

עוד ב-NL: ארולדיס צ'פמן ספג את הריצה הראשונה שלו העונה. זה קרה באינינג העשירי מול פיטסבורג, כשדאבל של מייקל מקנרי סידר לפייראטס המפתיעים עוד ניצחון מול סינסינטי, 4:5. המטס נחלצו מסוויפ בוושינגטון בזכות הנשק הכי טוב שיש להם היום, אר. איי. דיקי, שרשם ניצחון תשיעי העונה. לוקאס דודה סיפק את ההומראן וניו יורק ניצחה 1:3. לנוריצ'יקה אוקי ממילווקי היה רק הומראן אחד העונה, אבל מול הקאבס הוא הוסיף שניים, המאוחר שבהם הגיע בתחתית העשירי וסידר 3:4 לברוורס. מאט קיין נהנה מתמיכה התקפית בדמות שלושה הומראנים והשיג ניצחון שביעי העונה ב-3:8 של סן פרנסיסקו על סן דייגו. צמד של ג'ייסון הייוורד נתן לאטלנטה 2:8 על מיאמי. האלופה סנט לואיס נאבקת בזמן האחרון, אבל הפעם היא פירקה את יוסטון 2:14. קרלוס בלטראן הנפלא חבט להומראן מספר 16, דייויד פריז נתן צמד (כולל גראנד סלאם) והכניס שישה ולאנס לין תפר את מחבטי האסטרוס עם שישה ו-11.

ב-AL: מיגל קבררה סיפק את מספר 13 שלו ודטרויט הוציאה ניצחון סופסוף מול קליבלנד, 5:7. אוקלנד ניצחה במפתיע את הסדרה שלה מול טקסס אחרי 1:7 הלילה. ברנדון מקארתי ניצח עם שבעה וחמישה, יו דרוויש הפסיד בתצוגה חלשה. בוסטון נהנתה מהצגה של קליי בוכהולץ, שסיפק משחק מלא עם שישה סטרייקאאוטים וארבע חבטות בלבד ושברה את רצף ההצלחות של בולטימור בפנווי עם 0:7 חלק. דייויד פרייס לא נבהל מהיאנקיז וקטע להם את רצף הניצחונות ב-3:7 של טמפה ביי. חמישה ושמונה סידרו למגיש הנפלא של הרייז ניצחון שמיני, הכי הרבה בחטיבה. סי. סי. סבאת'יה נתן את כולו, אבל הפסיד למרות שבעה ו-12 הכשות. ווקאוף סינגל של אורלנדו הדסון נתן לוויט סוקס 3:4 מול טורונטו.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully