וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לוד: יוסף עוודי נכשל בבדיקת חומרים אסורים

7.6.2012 / 18:59

בבדיקה מהמשחק מול אחי נצרת לפני חודש (0:6) התגלו תוצאות חיוביות. אבו סובחי: "לא מבין מה לוזון מנסה לעשות לנו"

המשחק בין בני לוד למכבי אחי נצרת מהמחזור האחרון בליגה הלאומית ממשיך לספק כותרות.

אחרי שחקירה נפתחה נגד שחקני אחי נצרת בחשד להטיית תוצאת המשחק (0:6), שכזכור איפשר ללוד להעפיל למשחק העלייה לליגת העל בו הפסידה בסופו של דבר להפועל רמת גן, הודיעה ההתאחדות לכדורגל הערב (חמישי) שיוסף עוודי נכשל בבדיקה לגילוי חומרים אסורים בסיום המשחק.

ד"ר ז'ק אשרוב, יו"ר הועדה הרפואית של ההתאחדות, שלח מכתב לשחקן ולראשי הקבוצה ויידע אותם בתוצאות הבדיקה - מציאת חומר METHILHEXANEAMIN בבקבוקון A. בהתאם להליך התקנוני, תבוצע כעת בדיקה גם בבקבוקון B, ובמידה שתוצאת הבדיקה בבקבוקון זה תהיה זהה, הטיפול יעבור למישור המשמעתי.

יו"ר הקבוצה אבו סובחי אמר בתגובה: "אפילו לא שמעתי על זה עד עכשיו. מעדכנים את התקשורת לפני שמעדכנים אותי. מה, עוד פעם הכל ייפול על בני לוד. אם עוודי לקח סמים שיקבל 100 שנה מחוץ לכדורגל וגם בית סוהר, מי שעושה דברים שאסור ולא חוקי צריך להיענש אבל ישר כולם זה בני לוד. מה, לא שילמנו מספיק על המשחק עם אחי נצרת?".

"הרגו אותנו", הוסיף אבו סובחי. "עוד לפני המשחק הגיעו לעשות בדיקות סמים, הביאו את כל וייצמן יער למשחק והרגו אותנו כי ניצחנו. אם מישהו עשה משהו שאסור שישלם אבל שיעזבו כבר את בני לוד. אני לא מבין מה אבי לוזון מנסה לעשות איתנו מאז כל הבאלגן, אבל אני כבר אדיש ולא מעניין אותי, נמאס לי מהכדורגל, הם יצטערו על מה שעשו לבני לוד ולעיר לוד, הם לא מבינים כמה אנחנו חשובים לעיר ובושה שהם ככה מזלזלים בעיר ומסתכלים עליה רק כעיר של סמים ועבריינים".

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully