וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: ניו ג'רזי צימקה את גמר גביע סטנלי ל-3:1

7.6.2012 / 10:00

לוס אנג'לס קיוותה לחגוג סוויפ ואליפות לעיני הקהל הביתי, אך הפסידה 3:1 במשחק דרמטי ותיאלץ לסוע שוב מזרחה למשחק 5

כמה שבלוס אנג'לס קיוו לחגוג הלילה (בין רביעי לחמישי). ביתרון 0:3 בסדרת גמר גביע סטנלי מול ניו ג'רזי דבילס, הכל היה מוכן לחגיגות האליפות ההיסטורית של הקינגס, שהדהימו את כולם והגיעו למעמד מהמקום השמיני במערב ובלי להפסיד אף משחק חוץ בדרך. אבל כנראה שבחוץ באמת יותר קל להם מאשר בבית והאורחים מהמזרח, שבעצמם הפתיעו והגיעו מהמקום השישי במזרח, ממש לא התכוונו לחזור הביתה עם הזנב בין הרגליים ועם סוויפ, אז הם אגרו כוחות אחרונים ויצאו למלחמה, שהסתיימה בניצחון שלהם 1:3. הסדרה כעת במצב של 1:3 והמשחק הבא ייערך בין שבת לראשון בניו ג'רזי, שם כאמור, הקינגס הופכים לפייבוריטים.

במשך שני שלישים התנהל משחק מתוח ומלא בעצבים, אך גם נטול משערים והתוצאה עמדה על 0:0, עד ששמונה דקות בתוך השליש המכריע, פטריק אליס שבר את הקרח, תרתי משמע והשתיק את הקהל המקומי עם שער נאה בריבאונד. חלפו בדיוק 60 שניות ובלוס אנג'לס היו בטוחים שזה הערב שלהם, כששניות ספורות לאחר תחילת פאוור פליי לטובתם, דרו דווטי מצא את הרשת מרחוק והשווה. ניו ג'רזי כאמור, לא הגיעה כדי להיכנע ולמרות לחץ של המארחים, שחיפשו הכרעה, אדם הנריקה היה זה שמצא את החיבורים של ג'ונתן קוויק והעלה את הדבילס ליתרון דרמטי, ארבע וחצי דקות לבאזר. לקראת הסיום הקינגס ויתרו על השוער וניסו למצוא שוויון והארכה, אבל איליה קובאלצ'ק חתם את הניצחון מול שער חשוף, 20 שניות לסיום.

שוער הדבילס מרטין ברודר היה מצוין וסיפק 21 עצירות. בסיום הוא אמר: "רצינו לגרום להם לעלות שוב על מטוס ולהגיע אלינו לניו ג'רזי. אנחנו בכל מקרה היינו צריכים לחזור לשם, אז למה לא לשחק עוד משחק?". הנריקה, שכבש את השער המכריע, הוסיף: "איזה כיף. כל ילד חולם לשחק במעמד הזה. ידענו שיהיה קשה, אבל אנחנו לא מוותרים. אפשר לעשות את המהפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully