וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מרגישים בבית

בולטימור ניצחה 1:2 בבוסטון, ניצחון שביעי רצוף של בפנווי פארק. היאנקיז גברו על הרייז, הדודג'רס על הפיליז

בולטימור רוצה להיות הפתעת העונה ב-MLB ובינתיים היא בהחלט נראית בדרך לשם. הלילה (בין רביעי לחמישי), האוריולס שוב ניצחו בחוץ את בוסטון, ניצחון שני ברציפות בסדרה ושביעי ברציפות בעיר השעועית, 1:2 והם נותרים לבדם בראשות בית המזרח של ה-AL. ווי וין צ'ן ניצח עם שבעה וארבעה, ג'וש בקט הפסיד למרות שמונה וחמישה.

עוד ב-AL: כאמור, האוריולס בודדים בפסגה אחרי שהיאנקיז המשיכו את הרצף הטוב שלהם וניצחו פעם נוספת את טמפה ביי, 1:4 הפעם. איבן נובה הרשה ריצה בודדת בשמונה אינינגים, מארק טשיירה ורובינסון קאנו תרמו הומראנים. טורונטו, שנמצאת במקום הרביעי בבית, שני משחקים בלבד מהפסגה, ניצחה 0:4 את הוויט סוקס, עם הומראן 15 של חוזה באוטיסטה ומשחק מלא עם שתי חבטות של ברנדון מורו המצוין. קליבלנד שוב ניצחה את דטרויט, 6:9 והפער ביניהן כבר 5.5 משחקים. מינסוטה שנמצאת בכושר לא רע ניצחה 2:4 את קנזס סיטי. סיאטל הפילה את האיינג'לס עם 6:8, אבל למזלם של המלאכים גם טקסס הפסידה, 2:0 באוקלנד עם שמונה וחמישה טובים של ברטולו קולון.

ב-NL: סן פרנסיסקו מתקרבת לפסגת בית המערב והלילה גברה 5:6 על סן דייגו, אלא שהדודג'רס לא מוכנים לוותר כל כך מהר על המיקום והם הנחילו לפילדלפיה הפסד חמישי רצוף, 6:5. הומראן בן שלוש ריצות של אדם לה רוש סידר לוושינגטון עוד ניצחון על המטס, 3:5. ארולדיס צ'פמן המשיך לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב, כשלא הרשה ריצה וסגר משחק עבור סינסינטי בניצחון 4:5 מול פיטסבורג. מגישי אטלנטה עצרו את מיאמי על שתי חבטות והברייבס ניצחו 1:2 בפלורידה. באד נוריס השיג 12 סטרייקאאוטים, אבל סנט לואיס התגברה עליו וניצחה 3:4 את יוסטון. גם לזאק גריינקי היו 12 חישמולים והוא דווקא יצא עם הניצחון ב-0:8 של מילווקי על הקאבס. אריזונה גברה 1:6 על קולורדו.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully