וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פביאן סטולר סיכם בקבוצה

חיזוק משמעותי לאדומים, שצירפו את הבלם המוערך של הפועל פ"ת. גם קאלה חתם לעונה נוספת: "חשובה ההמשכיות"

הפועל חיפה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה בשמות מעניינים. אחרי רכישתו של מהראן לאלה מהפועל תל אביב, הודיעו האדומים מהכרמל היום (רביעי) על סיכום עם בלם הפועל פתח תקוה לשעבר פביאן סטולר לעונה אחת.

השוויצרי, שהיה מוערך מאוד במלאבס, יאייש את עמדת הבלם, אותה המאמן החדש של חיפה ניר קלינגר, קיווה לחזק כבר עם הגעתו לקבוצה בפגרה הנוכחית. בשלושת השבועות האחרונים, הקבוצה התחזקה בצורה משמעותית ונדמה כי לעומת השנים האחרונות, הבעלים יואב כץ מושפע מקריאות האוהדים והמחאה כנגדו ועובד לחיזוק הקבוצה. כץ אמר: "ההחתמה היא צעד חשוב בבניית קבוצה חזקה".

שחקן נוסף שחתם היום הוא השוער דרשלר קאלה, שהיה אחד המצטיינים בעונה שעברה ויישאר באופן רשמי לעונה נוספת במועדון. לדרשלר תהיה זו עונה שלישית במועדון והוא אמר לאחר החתימה: "היו לי כמה שמחות בתקופה האחרונה. קיבלתי מעמד של עולה חדש, אתמול חגגתי יום הולדת ועכשיו קיבלתי מתנה מיואב כץ, חוזה לעונה נוספת. אני מקווה שמרבית הסגל מהעונה שעברה ימשיך, כי אי אפשר כל שנה להחליף חמישה-עשרה שחקנים. אם תהיה המשכיות, תהיה לנו עונה טובה".

כזכור, העונה החולפת לא הייתה קלה עבור הפועל חיפה. האדומים הסתבכו בתחתית כבר מהרגע הראשון תחת המאמן ניצן שירזי. לאחר שזה עזב, התמנה לתפקיד טל בנין והוא עזר לקבוצה להישאר בליגה במחזור האחרון, אולם עזב לאחר שהסתכסך עם כץ לקראת סיום העונה. קלינגר מונה למאמנה החדש של הקבוצה במהלך הפגרה וינסה להצעיד אותה לעונה רגועה ומוצלחת יותר.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully