וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גל: "מאמינים שזימרו ייצא נקי מהפרשה"

6.6.2012 / 16:33

יו"ר איגוד האתלטיקה התייחס לרץ המרתון שנכשל בבדיקת הסמים. קרויטר: "מקווה לעשות תוצאה טובה באליפות ישראל"

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

איגוד האתלטיקה ערך היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת אליפות ישראל באתלטיקה שתצא לדרך בשבוע הבא בהדר יוסף (13 ו-14 ליוני). הנושא הבולט, איך לא, היה רץ המרתון זוהר זימרו, שנכשל בבדיקת הסמים (בדגימה ראשונה מבין שתיים) ומקומו באולימפיאדה נמצא בסכנה.

"אנחנו מאמינים שזימרו ייצג אותנו במשחקים האולימפיים", הבהיר יושב ראש האיגוד, שלמה בן גל, במסיבת העיתונאים. "על פי הודאתו, הוא צריך לבוא לשימוע, ולאחר מכן נפתח את הדברים האלה. כרגע הוא המועמד שלנו למשחקים עד שלא יוכח אחרת". בן גל גם סיפר על הפרוצדורה, ואמר: "באותו הרגע כשהוא נכשל, אנחנו מוציאים השעייה אוטומטית. יש לו הסברים לתופעה הזו, הוא ייתן את ההסברים ואנחנו מאמינים שהוא ייצא נקי מהדבר הזה".

הקופץ לגובה דימה קרויטר התייחס לאתגר שעומד בפניו (קרטירוון B אולימפי של 2.28), וסיפר: "כשהייתי ילד, חלמתי שבשנה האולימפית אני אגיע ברמה הכי טובה שלי. מבחינתי אם ויתרתי על החורף והייתי פצוע בקיץ הקודם ועכשיו אני אעשה את התוצאה הכי טובה ביותר, כל מה שהיה יישאר מאחור".

קופץ המשולשת יוחאי הלוי לא הביע אופטימיות רבה שהוא יוכל להשיג מקום בלונדון, ואמר: "הקריטריון במשולשת הוא מאוד קשה ולכן קשה לי לחשוב עליו כי כרגע אני יחסית רחוק ממנו. כרגע אני רוצה לעשות את קריטריון B או 17 מטר, שעם זה אני יכול להתמודד, וקריטריון A אם ייצא, אז זה בונוס. אני מאמין שאני יכול לעשות את זה אבל אני לא יכול לחשוב על זה כרגע".

משתתפים נוספים במסיבת העיתונאים היה אצנית המשוכות אירנה לנסקי ובתה אולגה, שתנסה לקצץ מאיות ספורות משיאה האישי ב-100 מטרים כדי לקבוע את הקריטריון לאליפות אירופה שתתקיים בסוף החודש בהלסינקי. אם תצליח לעשות את זה, הי אתחרה עם אמה באותה האליפות. הרץ למרחקים ארוכים מוגס טסמה סיפר על רצונו לקבוע שיא אישי בריצת ה-5,000 בהדר יוסף, אם כי הוא שומר כוחות לניסיון לקבוע את הקריטריון האולימפי ב-10,000 באליפות אירופה. מעיין פורמן תנסה לעבור גובה של 1.95 מ' שיוכל לסדר לה מקום במשחקים האולימפיים, וגם להודפת כדור הברזל אנסטסיה מוצ'קייב, חסרים סנטימטרים ספורים כדי לקבוע קריטריון B אולימפי ולהילחם על כרטיס המיועד לצעירים למשחקים בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully