וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: לקבוצה עדיין אופציה על לאונרדו פאסוס?

6.6.2012 / 11:50

קריסיומה הודיעה לחלוץ כי האופציה של הירושלמים עליו תמה, אך אלה טוענים כי יכולים לרכוש חצי מכרטיסו עד ה-30 ביוני

ההכנות של בית"ר ירושלים לעונה הבאה מתקדמות בעצלתיים בלשון המעטה, אך נושא אחד בפרט ברור עוד פחות מהשאר: מעמדו של החלוץ הברזילאי לאונרדו פאסוס. כזכור, בראגה הפורטוגלית התעניינה בשחקן לפני מספר שבועות ובבית"ר חזרו ואמרו כי יש להם אופציה על השחקן ומי שרוצה אותו צריך לדבר איתם.

חוזהו של פאסוס בבית"ר הסתיים ב-31 למאי. קריסיומה הברזילאית, אשר אצלה חתום פאסוס עד תום העונה הבאה, הודיעה לשחקן כי בתאריך זה תמה האופציה של בית"ר ודרשה ממנו לחזור להתאמן בשורותיה וזה מה שהשחקן עושה בימים אלה. בית"ר, מבחינתה, רואה את הדברים אחרת ומבחינת איציק קורנפיין יש למועדון את האופציה עד 30 ביוני לרכוש מחצית מכרטיס השחקן של החלוץ תמורת סכום של 150-200 אלף דולר, כאשר החצי השני יהיה שייך לשחקן.

סוכניו הברזילאים של פאסוס הופתעו לשמוע כי האופציה לא תמה, כאשר עורך הדין אבישי ריינמן שמייצג את החלוץ צפוי לנסות ולהגיע עם בית"ר להבנות על מנת לשחררו מהאופציה. יש לציין כי בשלב זה בית"ר לא קיבלה החלטה האם לממש את האופציה, ובמצבה הכלכלי גם אם העיסקה משתלמת, קשה לראות את המועדון מוציא סכום של 150-200 אלף דולר על שחקן שלא יהיה בסגל הקבוצה בעונה הבאה.

בפאסוס התעניינו מספר קבוצות בליגת העל אך בשלב הזה הם קיבלו תשובה כי עד שלא ייפתרו העניינים מול בית"ר, לא ניתן יהיה להיכנס למו"מ.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully