וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הגידו כן לזקן

6.6.2012 / 10:56

אנדי פטיט שוב נתן הצגה והיאנקיז הביסו 0:7 את טמפה ביי. ברייס הארפר גבר על המטס, קליף לי עדיין ללא ניצחון

איך בכלל נתנו לו לפרוש? חברים, אנדי פטיט איתנו ובגדול והלילה (בין שלישי לרביעי), הוא פירק לגורמים את טמפה ביי החזקה. שבעה ושליש עם לא פחות מעשרה סטרייקאאוטים ושתי חבטות בלבד, הובילו אותו ואת היאנקיז להשתקה מפוארת של הרייז וניצחון 0:7. את הכוח סיפק ראסל מרטין, עם גראנד סלאם על הראש של ג'יימס שילדס ברביעי. היאנקיז רחוקים חצי משחק מראשות בית המזרח המשוגע.

עוד ב-AL: בולטימור הצליחה לשמור על מקומה בצמרת אותו בית, עם ניצחון חשוב 6:8 בבוסטון. ג'ראד סלטאלמאקיה גרם לשבירת שמירה של ג'ים ג'ונסון אחרי 17 הצלחות עם הומראן בן שתי ריצות ברגע האחרון של האינינג התשיעי, אבל ג'ונסון המשיך גם לעשירי, הבולפן של הרד סוקס היה חלש ואלפרדו אסבס הפסיד את המשחק. הנציגה החמישית של הבית לא מוותרת גם היא. טורונטו נהנתה מערב של 5 מ-5 של קולבי ראסמוס וניצחה 5:9 את הוויט סוקס, עבורם חבט אדם דאן להומראן 18 העונה.

קליבלנד בורחת מדטרויט בבית המרכז והלילה היא ניצחה בעיר המכוניות 2:4, כאשר באופן נדיר, שלוש מהריצות הגיעו מטריפלים. במשחק הנמושות גברה קנזס סיטי 0:1 על מינסוטה, בעוד שהאיינג'לס נהנו מצמד של מארק טרמבו הנהדר וניצחו 1:6 את סיאטל. טקסס שמרה על מרחק סביר אחרי 3:6 על אוקלנד.

ב-NL: וושינגטון ניצחה במשחק מטורף את המטס 6:7, אחרי 12 אינינגים. כל קבוצה שמה ריצה בעשירי וניו יורק שוב עלתה ליתרון ב-12, אבל הבולפן שלה הרס עוד ניצחון וברייס הארפר ניצח עם סינגל. קליף לי האומלל נותר ללא ניצחון העונה, לאחר שנתן שבעה ושני שליש עם 12 חישמולים, אבל חטף שתי ריצות בשמיני והדודג'רס ניצחו 1:2 את פילדלפיה. פיטסבורג המפתיעה ממשיכה להתקדם לעבר ראשות בית המרכז עם 4:8 על סינסינטי. דן אוגלה שלח שני כדורים ליציע והכניס חמש ריצות בסך הכל, טים הדסון נתן משחק מלא והשתיק את מיאמי בניצחון של אטלנטה 0:11.

סנט לואיס המשיכה לאכזב והקאמבק שלה היה קצר מדי בהפסד 9:8 ליוסטון. ריאן דמפסטר ניצח לראשונה העונה והוביל את ההשתקה של הקאבס, שגברו 0:10 על מילווקי. 0:10 הייתה גם התוצאה בה ניצחה אריזונה את קולורדו, כשהיא נהנית מ-12 סטרייקאאוטים של איאן קנדי בשישה אינינגים. הרוקי של סן דייגו לוגן פורטסיית' סידר לעצמו הומראן ראשון חלומי- ווקאוף בניצחון 5:6 על סן פרנסיסקו, אצלה טים לינסקאם שוב התקשה. קרלוס קוונטין סייע לפאדרס עם צמד.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully