וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: תומר סוויסה סיכם, מו"מ עם אורמוש

6.6.2012 / 10:45

החלוץ יחתום לארבע שנים: "הגעתי למועדון עם ציפיות גדולות". פער של 50 אלף יורו עם ספליט. במועדון אישרו: ניבאלדו מועמד

תומר סוויסה שסיכם אתמול (שלישי) בהפועל באר שבע יחתום על חוזה לארבע שנים בקבוצה, זאת לאחר שהושג סיכום סופי עם קרית שמונה לגבי מחיר כרטיסו. אתמול הוצע על ידי סוכנו לקבוצות אחרות בקפריסין וגם לבית"ר ירושלים, אך לבסוף חתם בבירת הנגב. סוויסה מסר בתגובה: "אני שמח שסיכמתי, הגעתי למועדון גדול שהציפיות ממנו גדולות ואני מקווה שנעשה עונה טובה. זה מה שמגיע לאוהדים".

במקביל, הקבוצה החלה במשא ומתן עם מירקו אורמוש, במטרה לסגור את העברתו מהיידוק ספליט. באר שבע הגישה לקרואטים כמעט 250 אלף יורו על 70% מכרטיסו, אך הם דורשים 300 אלף יורו. גם מהראן ראדי בתמונה והוא יחתום אם יתגמש בדרישות הכספיות שלו. היום הוזמן עו"ד מורן מאירי, נציגו של יוסי שבחון, לפגישה עם אסי רחמים בנוגע להארכת החוזה שלו.

"אג'ידה שוער טוב יותר מלויטה. אלישע לוי קיבל דעה של מספר אנשי מקצוע לפני שקיבלנו החלטה. על פניו, עושה רושם שהוא עשה בחירה חכמה עם השוער. כולם יודעים שהייתה לנו בעיה בעמדה הזאת בשנים האחרונות". כך אמרו אמש בהפועל באר שבע על החתמת השוער הניגרי אוסטין אג'ידה, שעל הסיכום עימו פורסם שלשום בוואלה! ספורט. התגובה הזאת מגיעה על רקע הדברים שאמר אתמול סוכנו של אוהד לויטה, גלעד קצב. "ההתנהגות של באר שבע זאת בושה וחרפה", הודיע הסוכן. "הוא היה אחד השחקנים המצטיינים והוא קרא אתמול בתקשורת שאג'ידה סגר, מבלי שדיברו איתנו עד עכשיו". במועדון ציינו כי הם מאוכזבים מהתגובה של לויטה, שמועמד לעבור למכבי נתניה.

לוי התייעץ עם מספר אנשי מקצוע, בניהם גיורא אנטמן, לפני שהחליט לתת אור ירוק לעסקה. אג'ידה יגיע מניגריה לקראת סוף השבוע הבא, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, הבלם הברזילאי ניבאלדו מועמד לחזק את הקבוצה בעונה הבאה. במועדון אישרו את הידיעה וטענו כי השחקן אכן הוצע, אך טרם החל משא ומתן עם סוכניו. אם ניבאלדו יגיע, זה יהיה לתפקיד של עודד גביש, שלא בטוח שימשיך בקבוצה. גם משה אבוטבול וגיז'רמו ישראלביץ' הוצעו. סיידו יאיא עדיין נמצא על הכוונת של אלישע לוי, שמנסה לצרפו מאז ההודעה של ויליאם סוארס כי אינו רוצה לחזור לישראל. השחקן הוצע לקבוצות בסין, אוקראינה ובלגיה.

עדכון ראשון: 7:42

לידיעה על מועמדותו של ניבאלדו לבאר שבע

לידיעה על מועמדותו של אג'ידה לבאר שבע

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully