וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט ימונה למנהל הטכני של אולימפיאקוס?

5.6.2012 / 22:22

על פי גורמים המקורבים להנהלה, הישראלי נפגש עם נשיא המועדון ונחשב למועמד המוביל. ז'ארדים צפוי לעמוד על הקווים

אברהם גרנט עשוי להצטרף לאולימפיאקוס כמנהל טכני ולא כמאמן הקבוצה, כך לטענת גורמים המקורבים להנהלת האלופה היוונית ועיתונאים יוונים. על פי אותם גורמים, גרנט הוא המועמד המוביל לתפקיד והעניינים אמורים להתבהר עד סוף השבוע. כזכור, בימים האחרונים פורסם ביוון כי גרנט שהה באתונה ונפגש עם נשיא המועדון אוונגלוס מרינאקיס. הישראלי ככל הנראה קיבל הצעה כספית, אלא שהשניים לא דנו בתפקיד המאמן אלא בתפקיד המנהל הטכני שלא מאויש בשורות קבוצת הפאר היוונית.

גרנט שימש שלוש פעמים בעבר בתפקיד המנהל הטכני. הוא עבד לצידו של הארי רדנאפ בעונת 2006/7. עונה לאחר מכן קיבל את התפקיד בצ'לסי ובהמשך החליף את ז'וזה מוריניו בעמדת המאמן. באוקטובר 2009 שב לשמש בתפקיד בפומפי ומאוחר יותר החליף את פול הארט בעמדת המאמן. אולימיפיאקוס עשויה להיות התחנה החמישית בקריירה האירופית של גרנט אחרי פורטסמות, צ'לסי, ווסטהאם ופרטיזן בלגרד. כזכור, גרנט זכה עם הקבוצה הסרבית באליפות, אך החליט להפעיל את אופציית היציאה שהייתה לו והשתחרר מחוזהו לעונה הבאה, לטענתו "מסיבות אישיות".

מי שצפוי לאמן את אולימפיאקוס הוא הפורטוגלי לאונרדו ז'ארדים. המאמן בן ה-38 נחת אמש (שני) באתונה מלווה בנציגיו ואחרי יומיים של פגישות הגיע לסיכום על חוזה לשנתיים. ז'ארדים צפוי לחתום רשמית ביום חמישי כשבמקביל, בהחלט ייתכן כי יעבוד לצידו של גרנט. ז'ארדים, שהדריף אשתקד בהצלחה את בראגה, יחליף את ארנסטו ואלוורדה שאימן את הקבוצה בשתי קדנציות הן בעונת 2008/9 והן בשתי העונות האחרונות. הספרדי, שעזב בגלל סיבות משפחתיות, זכה עם אולימפיאקוס בשלוש אליפויות ושני גביעים.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully