וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא צרפתי בדרך לעירוני רמת השרון

6.6.2012 / 22:35

המגן השמאלי שחזר אתמול מארה"ב חתם במועדון לעונה נוספת, כפי שדרש המאמן ניסן יחזקאל. בקבוצה עדיין ממתינים לבלדוט

גיא צרפתי, קשרה של הפועל פתח תקוה שירדה לליגה הלאומית, בדרך להצטרף לעירוני רמת השרון. בקבוצה שוחחו עם השחקן והחלו איתו במשא ומתן. במקביל, המאמן ניסן יחזקאל לוחץ להחתימו וכפי הנראה זה יקרה עד לסוף השבוע הקרוב.

אתמול (שלישי) סיכמה הקבוצה עם המגן עמיר נוסבאום על חוזה לעונה נוספת במועדון. נוסבאום שהה בשבועות האחרונים בטיול בארצות הברית, וברמת השרון בדקו אופציות נוספות לעמדה, אך המאמן, ניסן יחזקאל דרש ממאיר יצחקי להחתים את המגן לעונה נוספת וכאמור נוסבאום, שנחת אתמול בארץ, סיכם זאת היום רשמית.

המטרה הגדולה של הקבוצה היא לסגור בימים הקרובים עם אסי בלדוט על חוזה לעונה אחת. כזכור, הקבוצה הציעה לבלדוט חוזה בסדר גודל של כ-100 אלף דולר נטו לעונה, ובמועדון מאמינים כי השחקן ייתן תשובה חיובית ביומיים הקרובים. ללא קשר לבלדוט, הקבוצה לא אמרה נואש לגבי האפשרות שברוך דגו יישאר עונה נוספת במועדון.

בנוסף, גם השוער גל ניר צפוי להישאר, זאת למרות הסכסוך בינו ובין הבעלים, מאיר יצחקי שהתפתח בסיום העונה. בשבוע הבא צפויה פגישה בין השוער לבעלים במטרה ליישר את ההדורים ולאחר מכן צפוי ניר להמשיך במועדון בהתאם לחוזהו שנתיים נוספות.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully