וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת הודיעה ללירן שטראובר: חפש קבוצה

5.6.2012 / 16:43

לשוער יש חוזה לעונה הבאה, נבדקת אפשרות מעבר לנתניה. הערכה: תוך מספר ימים מגמאדוב יודיע על חזרה מפרישה

השוער לירן שטראובר, שמחזיק בחוזה במכבי פתח תקוה לעונה נוספת, קיבל הודעה מראשי המועדון לחפש קבוצה אחרת שתקלוט אותו בעונה הבאה. במועדון בונים על השוער המחליף רובי לבקוביץ' ומקווים ששטראובר ימצא קבוצה בליגת העל, וכך תגיע ההתקשרות בין הצדדים לסיומה. אחת האפשרויות שעלתה היום היא ששטראובר יעבור למכבי נתניה, שמחפשת שוער, וכך פתח תקוה תשחרר מההסכם. שוער נוסף שמיוצג על ידי גלעד ורונן קצב, אוהד לויטה, מועמד אף הוא לנתניה.

שטראובר, שיחגוג באוגוסט יום הולדת 38, שיחק ברציפות בליגה הבכירה בישראל ב-18 העונות האחרונות. השוער עמד בעבר במשך שלוש שנים בשערה של מכבי נתניה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הבלם מוראד מגמאדוב קיבל הצעה לחזור מפרישה. כעת נראה כי בעוד מספר ימים אמור להכריז על החלטתו בעניין. ההערכה היא שמגמאדוב יחליט להמשיך לאחר שיחה עם משה סיני, ובכך יחזור בפעם השניה בתוך תקופה קצרה מפרישה. הבלם שנמצא במכבי פתח תקוה משנת 1995, יחגוג בחודש ספטמבר יום הולדת 39. הוא ערך מעל 400 הופעות וכבש שישה שערים.

המועדון הגיש רשמית את הערעור לבית המשפט העליון בגין הפחתת שלוש הנקודות בעונה שעברה. כזכור, בסיום משחק הירידה הודיע מנהל הקבוצה איציק לוזון כי הערעור יוגש. על פי ההערכות, הסיכויים שהערעור יתקבל אפסיים.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully