וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ילד, של מי אתה?

ג'רוד פארקר, הרוקי של אוקלנד, לקח נו היטר עד לשמיני והוביל 1:12 גדול על טקסס. יוסטון לקחה את קורייה ראשון בדראפט

רק בפגרה הנוכחית הצטרף ג'רוד פארקר לאולקלנד מאריזונה, שם ערך את הופעת הבכורה הבודדת שלו בעונה שעברה. בגיל 23, בעונת הרוקי, הוא חווה הלילה (בין שני לשלישי) ערב שהוא לא ישכח, כשהתעלל בחובטי אחת הקבוצות הטובות בליגה, טקסס ריינג'רס. פארקר נתן הצגה, שכללה שמונה אינינגים, שישה סטרייקאאוטים וחבטה בודדת, כשהוא לוקח איתו נו היטר עד לתחילת השמיני. מהעבר השני, סקוט פלדמן שוב הוכיח למה בארלינגטון מנסים להיפטר ממנו והסתפק באינינג ושני שליש עם שמונה ריצות, שסגרו עניין במהרה והאייז ניצחו 1:12. הומראן של שלוש ריצות לברנדון אינג', ארבע חבטות לסת' סמית'.

עוד ב-AL: כרגיל, הדבר הכי צפוי הוא שכלום לא צפוי ומינסוטה הפכה לקבוצה חמה פתאום, כשהיא לוקחת שישה משבעה כולל 7:10 הלילה מול קנזס סיטי. ג'סטין מורנו תרם הומראן עשירי העונה. האיינג'לס לא ניצלו שני הומראנים של קנדריס מוראלס ונכנעו בבית 8:6 לסיאטל.

ב-NL: הומראן של שתי ריצות מאת אלן קרייג בשמיני נתן לסנט לואיס 4:5 על המטס. ג'ונתן פפלבון עלה במצב של שוויון ורשם הפסד, לאחר שסינגל בתשיעי של אליאן הררה קבע 3:4 לדודג'רס על פילדלפיה. קולורדו המשיכה להשתולל עם 0:4 על אריזונה. כריסטיאן פרידריך סיפק שבעה וארבעה בהשתקה. סן פרנסיסקו השלימה סוופי של ארבעה משחקים על הקאבס עם 2:3.

עוד הלילה, דראפט 2012 נפתח. הדראפט, שזוכה לשקט יחסי לעומת דראפט ה-NBA או ה-NFL, דווקא יצא לדרך עם הפתעה, כאשר יוסטון אסטרוס, שהחזיקו בבחירה הראשונה, לקחו בניגוד לתחזיות את השורטסטופ הפורטו ריקני בן ה-17 קרלוס קורייה. זו הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה בה נלקח פורטו ריקני בבחירה הראשונה וקורייה הצעיר אמר: "זה אומר המון בשבילי, יש לנו שחקנים טובים בפורטו ריקו. אני מאוד מתרגש להיות בחירה מספר 1. עבדתי כל כך קשה כדי להגיע לכאן". מי שסומן כבחירה 1 פוטנציאלית ונפל עד למקום השמיני הוא מייק אפל, מגיש ימני מסטנפורד, שנלקח על ידי פיטסבורג. שאר סיבובי הדראפט יימשכו ביומיים הקרובים.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully