וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי מדורג 7 בגביע העולם בווימות'

השייטים הישראלים שיתחרו בלונדון 2012 פתחו את הופעתם בתחרות ההכנה האחרונה שמתקיימת באתר השייט האולימפי

השייטים הישראלים שישתתפו במשחקים האולימפיים בלונדון, פתחו אתמול (שני) את הופעתם בתחרות גביע העולם בווימות', שמשמשת כהכנה האחרונה לפני המשחקים האולימפיים ומתקיימת באתר השייט האולימפי.

שחר צוברי, שרק לאחרונה הבטיח את השתתפותו בלונדון 2012, סיים את שני השיוטים הראשונים בגלשני רוח במקומות 3 ו-21 והוא מדורג במקום השביעי הכללי עם 24 נקודות שליליות. סגן האלוף האולימפי, ג'וליאן בונטמפ הצרפתי, מוביל בתחרות בפער קטן על פני טוני וילהלם הגרמני. בתחרות גלשני הרוח לנשים, אלופת העולם לי קורזיץ לא פתחה טוב וסיימה את שני השיוטים הראשונים במקומות 11 ו-18, כך שהיא מדורגת במקום ה-15 הכללי. זוחה קלפצקה הפולניה מובילה בתחרות ומקדימה את בריוני שואו הבריטית ומרינה אלבאו הספרדיה.

במפרשיות מדגם 470 לגברים, גידי קליגר וערן סלע סיימו את שני השיוטים הראשונים במקומות 9 ו-5 והם מדורגים במקום ה-14 הכללי עם 14 נקודות שליליות. מתיו בלצ'ר ומלקולם פייג' האוסטרלים מובילים בתחרות ומקדימים את הבריטים ניק אשר ואליוט וויליס. בתחרות ה-470 לנשים, גיל כהן וורד בוסקילה מדורגות במקום ה-19 הכללי אחרי שסיימו את שני השיוטים הראשונים במקומות 21 ו-16. האנה מילס וססקיה קלארק הבריטיות מובילות בתחרות. בדגם הלייזר רדיאל לנשים, נופר אדלמן סיימה את שני השיוטים הראשונים במקומות 23 ו-18 והיא מדורגת במקום ה-44 הכללי.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully