וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרי: "יש לי משימה להציב את עכו במקום טוב מאוד"

4.6.2012 / 17:28

מאמנה החדש של הפועל עכו נפגש עם ראש העירייה שמעון לנקרי. קפילוטו צפוי להישאר אם אופציית חו"ל תרד מהפרק

קצת יותר משבוע אחרי שמונה כמאמן הפועל עכו, נפגש היום (שני) שמעון הדרי עם ראש העירייה שמעון לנקרי יחד עם יושב ראש המועדון ציון וייצמן. הדרי הציג בפני לנקרי את ה"אני מאמין" שלו, ואמר כי יעשה הכל על מנת שהפועל עכו תתברג במקומות הגבוהים בליגת העל.

"אני יודע עד כמה קבוצת הפועל עכו היא קבוצה חשובה לעיר, ולכן יש לי משימה להציב אותה במקום טוב מאוד", אמר הדרי. לנקרי איחל להדרי הצלחה בתפקידו החדש ואמר כי הוא מאמין שבכוחות משולבים עם וייצמן ועם שחקני הקבוצה, עכו תגיע להישגים גבוהים בליגה.

במקביל, בקבוצה עושים מאמצים לחזק את החוליה הקדמית של המועדון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אחד המועמדים להצטרף הוא חלוצה של מכבי חיפה מוחמד כליבאת, שהושאל בעונה החולפת למכבי נתניה. בכליבאת מתעניינת גם בני סכנין, והחלוץ, ששיחק לפני כשנתיים בעכו, יצטרך להחליט היכן ישחק.

עדיין לא נרשמה התקדמות מבחינת שני שחקני ההגנה אדי גוטליב ורועי לוי. השניים ישבו עם ראשי הקבוצה ביום שישי האחרון, שמעו את ההצעות וצריכים להשיב למועדון תשובה בנוגע לעתידם. גם ניסו קפילוטו יצטרך להחזיר תשובה למועדון. הבלם ששייך למכבי תל אביב ינסה למצות את אופציית המעבר לחו"ל, ואם זה לא יצלח, הוא צפוי להישאר בעכו.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully