וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "אם עזרא לא יחתום, נלך על עלי חטיב"

4.6.2012 / 12:08

בנתניה רוצים מאוד לראות את הקשר ממשיך במועדון, אך מכינים גם חלופות. סאלם חתם לשנתיים נוספות. אורי שטרית מתקרב?

במכבי נתניה ממתינים עדיין לתשובתו של חן עזרא בנוגע להצעה לחוזה ארוך טווח שהוצעה לו (190 דולר נטו לעונה למשך שלוש שנים), אך לוקחים בחשבון את האפשרות שיקבלו ממנו תשובה שלילית. גורם בנתניה אמר: "מצד אחד חן מאוד אוהב את נתניה וישמח להישאר כאן, אבל מנגד הוא מייחס משקל גדול למה שאבי נמני אומר לו בנוגע להתקדמות בקריירה ואפשרות להתקדם גם לאירופה. הוא בהתלבטות קשה מאוד ואפשר להבין אותו".

בנתניה מוכנים לאפשרות שעזרא יבחר שלא לקבל את הצעת המועדון ויעדיף לעבור למכבי חיפה. במקרה כזה במועדון מתכוונים לעשות הכל כדי לנסות ולהגיע לסיכום עם עלי חטיב. בנתניה מבינים היטב שהפועל חיפה מימשה את האופציה על השחקן ובשלב זה לא ניתן לנהל עימו כלל משא ומתן, אך העובדה כי השחקן אינו רוצה להמשיך אצל האדומים ונחוש לעבור ולשחק אצל טל בנין יעשו את שלהם. בנתניה אף אמרו כי הדברים אינם תלויים בהכרח אחד בשני וישנה סיטואציה בה עזרא יישאר במועדון וחטיב יצורף בנוסף.

השבוע צפויה פגיעה עם גלעד קצב בנוגע למגן אורי שטרית. המאמן בנין מעוניין בשטרית ונראה שמה שכרגע יפריד בין הצדדים אלו דמי ההשבחה שתצטרך לשלם הקבוצה למכבי תל אביב במידה ולא יגיעו לסיכום.

בנוגע לעמדת השוער בנין עדיין בודק אופציות בישראל, אך במידה ויילך שוער זר פאביו קולטורטי הוא כרגע המועמד המוביל. במידה ולא תימצא אופציה ישראלית טובה, נתניה תאיץ את המגעים עם השוער השוויצרי. השוער המחליף גיא סאלם ימשיך במועדון לאחר שחתם היום על חוזה חדש לשנתיים נוספות.

בנוגע לפיראס מוגרבי, סוכנו גלעד קצב מרכז את כל המאמצים בשבועות הקרובים על מנת למצוא לו קבוצה בחו"ל ומאמין שהשחקן יסגור על חוזה מעבר לים. בנתניה ימתינו להתפתחויות בגזרת השחקן, אך במקביל בודק בנין אופציות נוספות.

עדי נמני, שהושאל אשתקד להפועל רעננה, צפוי להצטרף לסגל ולהתחרות על עמדת המגן הימני עם טובארנו פינאס. המאמן מעוניין לצרף לסגל גם בלם, מה שמעיד על מעמדו המעורער של ליאוניד קרופניק, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully