וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון הציעה לאסי בלדוט 100 אלף דולר לעונה

4.6.2012 / 11:20

ניסן יחזקאל לוחץ לצרף את הקשר ובמועדון מאמינים שיחתום ביומיים הקרובים. המאמן מחפש זרים. ליאור ראובן הוצע

בעירוני רמת השרון מנסים להתחזק לקראת העונה שבפתח ומקווים כבר בימים הקרובים להחתים את אסי בלדוט (30) לעונה הבאה. בלדוט נתן עונה טובה מאוד בראשון לציון אשתקד עם תשעה שערים ו-10 בישולים והמאמן ניסן יחזקאל, שהביא את הקשר הוותיק לראשון לציון, לוחץ על רמת השרון לצרפו. לאחר משא ומתן ארוך הציעו השבוע במועדון לסוכנו ניר מנחם כ-100 אלף דולר לעונה, החוזה הגבוה ביותר ברמת השרון. במועדון מקווים כי בלדוט, שיחזור הלילה מחו"ל, יחתום בקבוצה מחר או מחרתיים. בלדוט מחזיק הצעה די דומה גם מהפועל חיפה בה שיחק לפני שנה, אך ההערכה היא כי יעדיף לוותר על הנסיעות לצפון ולשחק באיזור המרכז.

מעבר לבלדוט, צירפה הקבוצה עד עתה את אדריאן פרננדס מהפועל רמת גן ואת תום מנשרוב כאשר בשלב זה המאמן יחזקאל מתמקד ברצון למצוא אך ורק שחקנים זרים איכותיים. גורם ברמת השרון אמר: "השוק הישראלי תקוע. אין כמעט שחקנים ישראלים שיכולים להוסיף לקבוצה ופנויים בשוק או כאלה שאפשר להביא אותם מבחינה כספית ולכן הפתרון היחיד הוא לנסות ולדוג בפינצטה זר או שניים איכותיים בנוסף לפרננדס וליפנייה שכבר איתנו".

גם המגן השמאלי עמיר נוסבאום צפוי לשוב מחר מטיול בארצות הברית ולשבת עם הקבוצה על חוזה לקראת העונה הבאה. יחזקאל רוצה לראות את נוסבאום ממשיך ובמועדון מאמינים שיגיעו להבנות עם השחקן. ליאור ראובן, שלא צפוי להמשיך במכבי נתניה, הוצע לקבוצה אך יהפוך לרלוונטי במידה ונאור פסר לא יקבל את השחרור המיוחל ממכבי פתח תקוה.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully